تاريخ انتشار: 27 فروردين 1397 ساعت 19:52:13
نگاهی دیگر (قسمت دویست وپنجاهم)


گفتم: آقاجون اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران گفته حکم پرونده محمود رضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی قبلا صادر و مهلت اعتراض هم به پایان رسیده و در حال شناسایی اموال نامبرده هستیم.
گفت: حالا خاوری خارج از کشور بود برای شناسایی اموال که هشت سال فرصت بود؟
اموال بابک زنجانی که سال ها است در زندان است قابل شناسایی بود؟
مرتضوی هم که با تیم حفاظت بود نبود؟ می گویند نیست؟
واقعا با این همه کور رنگی و بود و نبود که در این قوه بی قوه هست چشم تیز بین و اراده فولادی می خواست کشف یک وانت لباس نوزاد وارداتی قانونی توسط دختر فلان وزیر بخت برگشته رو افشا کردند که باید در مناظره های انتخاباتی قربانی می شد؟ که باید معاون همون قوه صدور حکم برائت دادگاه صالحه رو هم تبانی اعلام می کرد!
شاید البته شاید به همان دلیل پرونده کروبی و موسوی  هم برای رسیدگی قانونی به دادگاه بی قاضی مرتضوی ارسال نشده و نخواهد شد؟

گفتم: وزارت آموزش و پرورش احتمالا برای فرار از فشار وارده به بهانه سند جهانی ۲۰۳۰ جوگیر و در ابلاغیه گفته بار دیگر استفاده از تلگرام، اینستاگرام، لاین، تانگو و چند تا نقطه در آموزش و پرورش ممنوع و رعایت نکردن این دستورالعمل پیگرد قانونی دارد.
گفت: آقاجون علی الظاهر این وزیر بخت برگشته در تلاش برای بی آبروسازی وزیر قبل عبرت گرفته و به حق بد جور از ریسمان سیاه و سفید هراسان است بهرحال معنای چند نقطه در ابلاغیه را نمی دانم اما تا این لحظه استفاده مردم از پیام رسان خارجی جرم انگاری نشده است تا ابلاغیه مجاز باشد به پیگرد قانونی تهدید کند از طرفی هنوز میلیون ها آنتن گیرنده ماهواره بر پشت بام خانه ها به قانون ممنوعیت مذکور می نیش خند می زنند.

  تعداد بازديدها: 3231
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79756
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.