تاريخ انتشار: 27 فروردين 1397 ساعت 20:25:40
نگاهی دیگر (قسمت دویست وپنجاه ویکم)

گفتم: آقاجون فیروزآبادی ربیس شورای عالی فضای مجازی گفته اطلاعات مردم در پیام رسان ها دارایی مردم هستند نهایت تلاش را داریم که حریم مردم در پیام‌رسان های داخلی حفظ شود.
گفت: اما صالحی مدیر پیام رسان سروش که گفته می شود تحت مالکیت و تبلیغ مستمر صدا و سیما است با اشاره به فتوای اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر حرام بودن تعرض به حریم خصوصی در پیام رسان های داخلی گفته بعد از فرمایش ایشان دیگر با خیال راحت به هیچ یک از درخواست‌های امنیتی پاسخ نداده‌ایم.
گفتم: یعنی صالحی تایید می کند که پیام رسان های داخلی دقیق بدلیل درخواست و تمایلات امنیتی برخی دستگاه ها و نهادها از دید کاربران غیر قابل امن و اعتماد هستند. آیا با توجه به فتوای رهبری مبنی بر حرام بودن دست اندازی به حریم خصوصی مردم در پیام رسان های داخلی نباید برای ورود به پیام رسان داخلی امنیت خاطر داشت؟
گفت: بنابر نص آیات قرآن ربا جنگ با خدا و حرام قطعی است اما سال هاست که فریاد بسیاری از مراجع معظم تقلید و علما در اعتراض به وجود گسترده عملیات ربوی در سیستم بانکی کشور بلند است و به جایی نمی رسد.
گفتم: مدیر سروش گفته نیاز به یک پیام‌رسان با ظرفیت چند ده میلیونی یا حتی بالای صد میلیون کاربر به عنوان یک پیام‌ رسان ایرانی با ماهیت جهانی داریم که ایجاد این پیام‌رسان با این ظرفیت به لحاظ تکنیکی مانند ورود به باشگاه فضایی و یا غنی‌سازی 20 درصدی است.
گفت: آقاجون در ۲۰۱۸ هم خاطرات دور دیگران برای ما آرزوست همانطور که امروز هم باید پول خرید فلان برند آمریکایی و اروپایی فوق العاده را پرداخت و به تحویل ارابه های مرگ عصر حجری خودرو سازهای داخلی افتخار کنیم.
مدیر پیام رسان سروش به زبان ساده می گوید که دست یابی فنی در آینده نامعلوم به جایگاه و موقعیت امروز تلگرام مانند افتخار به احتمال ورود در آینده به باشگاه فضایی و ۲۰% غنی سازی با هفتاد سال سابقه تاسیس و فعالیت می باشد.

  تعداد بازديدها: 3266
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79757
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.