تاريخ انتشار: 04 ارديبهشت 1397 ساعت 20:42:30
نگاهی دیگر (قسمت دویست وشصت ودوم)


گفتم: آقاجون لاریجانی رئیس قوه قضاییه گفته نباید اجازه داد که هرکسی در مقابل اقدامات قانونی نیروی انتظامی مقاومت کند یا مأموری را مورد اهانت قرار دهد.
نیروی انتظامی به هیچ عنوان نباید یک قدم هم عقب نشینی کند.
در هیچ کجای دنیا پذیرفته نیست که پلیس یک کشور هدف هجمه و توهین قرار گیرد زیرا در این صورت سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
گفت: حداقل انتظار از قاضی القضات کشور این است که با استناد به قوانین توضیح دهند.
موضوع این روزها ضرب و شتم دختری در انظار مردم تهران به جرم پوشش متعارف و نامناسب است لذا رییس قوه قضائیه باید به دلایل وقوع جرم با مبانی قانونی ضرب و شتم دختر در انظار عمومی اشاره می کرد.
آیا توصیه به عدم عقب نشینی توسط لاریجانی این شائبه را ایجاد نمی کند که همه ضابطین می توانند به ضرب و شتم این قبیل دختران کشورمان در خیابانهای تهران ادامه دهند.
برخلاف نظر ایشان در تمام کشورهای پیشرفته در حوزه حقوق اجتماعی نیروی پلیس در برخورد با عصبانیت و تندی مردم به آرامش خوانده می شوند.

گفتم: سردار اشتری فرمانده ناجا گفت ناجا از کارکنان خدوم و متعهدی که بر مبنای قانون ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند حمایت کرده و می‌کند.
گفت: آقاجون براساس قانون آئین دادرسی کیفری آموزش و نظارت بر رعایت قانون توسط ضابطین از وظایف قوه قضائیه است اما با مشاهده تفاوت دیدگاه رئیس قوه قضائیه و فرمانده ناجا در موضوع مذکور علی الظاهر باید مواد قانونی اصلاح و ناجا مسئول ارائه آموزش و نظارت بر قانونمداری قوه قضائیه باشد.

  تعداد بازديدها: 3264
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79818
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.