تاريخ انتشار: 07 ارديبهشت 1397 ساعت 21:42:08
نگاهی دیگر (قسمت دویست وشصت وهشتم)


گفتم: آقاجون مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج با توجه به موارد ذیل اقدام به آزاد سازی - ۵۵ میلیون ایرانی از حصر تلگرام را اعلام کرد.
- هر جا دشمن باشد حضور جریان انقلابی نیز باید حس شود.
- تلگرام تابع قوانین داخلی و ببن المللی نیست‌ لذا مردم در حصر هستند.
- تشدید استفاده معاندین از کانال های تلگرامی
- تسلط تلگرام بر مردم با داده‌کاوی اطلاعات
- فعالان بسبج و سراج نیز به پیام‌ رسان بومی مهاجرت کرده‌اند. َ
گفت: آقاجون در ایامی که بخشی از حاکمیت قادر به رفع حصر سه نفر از یک خانه نیست ادعای قرارگاه، به آزادی ۵۵ میلیون ایرانی از حصر ظرف چند روز کم از معجزه نیست اما شاید اشاره به چند نکته خالی از لطف نباشد.
دشمن محوری یعنی حقوق عمومی و فعالیت فرهنگی غیر منفعل دغدغه قرارگاه نیست.
- اگر عدم تمکین از قوانین بین المللی حصر است پس اعلام تحفظ یا عدم پذیرش معاهدات بین المللی هم باید حصر تلقی گردد.
- براساس آموزه های قرآنی حضور معاندین عامل خروج نیست، باید به تلاش و مجاهدت منجر گردد که مغایر توصیه قرارگاه است.
- مدعی شدند تلگرام ظرف دو سال با داده کاوی بر افکار عمومی کشور مسلط شد ضمن اینکه قرارگاه را به پرهیز از توهین به مردم ایران توصیه می کنم سوال این است که ده ها قرارگاه مشابه با صرف هزینه کلان از بودجه عمومی چرا ناتوان از داده کاوی مردم هستند؟
- مدعی شدند قرارگاه و سایر قرارگاه ها تا چند روز پیش برای هدایت مردم در تلگرام حضور داشتند اما بدلیل ناتوانی در داده کاوی مردم، تصمیم به کوچاندن مردم به پیام رسان های داخلی گرفتند.
- قرارگاه فضای مجازی بسیج و سایر قرارگاه های مشابه بجای هدایت ، مدیریت و نجات ۸۰ میلیون ایرانی از حصر باید در صدد شناخت حقوق عمومی و اعتماد به مردم باشند.
- مردمی که به فرمایش امام(ره) بهتر از ملت رسوالله(ص) بودند و به فرمایش رهبری مومن ، مشتاق و بابصیرتر از نسل دیروز هستند.
- مردمی که به روحانیت اعتماد و انقلاب کردند، جنگ تحمیلی را به حماسه و تحریم کنندگان همه جانبه و فلج کننده را ناچار از پذیرش مذاکره برابر کردند، مردمی که سیاهی داعش را با قیام نورانی به استیصال رساندند.

  تعداد بازديدها: 3272
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79850
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.