تاريخ انتشار: 19 خرداد 1397 ساعت 00:12:40
نگاهی دیگر (قسمت سیصدویازدهم)

گفتم: آقاجون آیت الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد در خطبه نماز این هفته گفت :
- برای حل خیالی مسائل خودمان با دشمن مذاکره کردیم تا یک لقمه نان بگیریم؟
- این منطق از هر فردی بروز کند جاسوس آمریکا است.
- اگر از گرسنگی تلف شویم نیز نباید از دشمن چیزی بخواهیم.
گفت: این آقا ، گویی با حضور در مشهد دچار توهم خود امام بینی شده است که در برابر سکوت مدعیان ولایتمداری رو در روی ولایت فقیه ایستاده است.
گفتم: حتما منظور آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد خطاب به حسن روحانی رییس جمهور یا تیم مذاکره کننده به ریاست وزیر خارجه محمد جواد ظریف است.
گفت: موضوع مذاکره در مورد رفع اتهام فعالیت تسلیحاتی اتمی ، تلاش برای خروج پرونده ایران از ذیل فصل هفت و شورای امنیت سازمان ملل و رفع تحریم های اقتصادی بدون حضور مستقیم آمریکا در مذاکرات (بدلیل حق وتوی این کشور در شورای امنیت) غیر ممکن بود لذا :
- مقام معظم رهبری مکرر تاکید فرمودند که مذاکره مستقیم تیم مذاکره کننده ایران با طرف آمریکایی از سال ۹۰ و با موافقت معظم له آغاز شده است.
 -مقام معظم رهبری مکرر تاکید فرمودند که صرفا برای رفع تحریم های اقتصادی وارد مذاکره با ۱+۵ و پذیرش شروط و محدودیتهای زمانی اعلامی شدیم.
- مقام معظم رهبری مکرر تاکید فرمودند تیم های مذاکره کننده چهارگانه و علی الخصوص دکتر ظریف و تیم همراهش بعنوان فرماندهان متعهد و متدین جبهه دیپلماسی صادقانه و با تمام توان و در برابر شش قدرت تلاش خود را در صیانت و حداکثر سازی منافع کشورمان بکار بردند.

گفتم: علی رغم اینکه مقام عظمای ولایت در بیانات پر تعداد دقیقا به موارد مذکور اشاره و مسئولیت موافقت با مذاکره مستقیم با آمریکا را پذیرفتند و در بیانات اخیر نیز مجددا بر فرمان منع از دو قطبی سازی جامعه به بهانه برجام موکدا تاکید کردند.
چرا  آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد همچنان بر دو قطبی سازی اصرار داشته و پناه بر خدا از شر شیطان رجیم اصرار دارند که بگویند ورود به مذاکره با آمریکا را از سوی جاسوسان آمریکا در ایران بوده؟
گفت: آقاجون افاضات امثال علم الهدی خلق الساعه نیست نامبرده در کنار برخی دیگر مدت ها است که بی پروا هر چه بخواهد و علیه هر کس اراده کنند می گویند چنانکه در راهپیمایی سال گذشته رئیس جمهور را در برابر نیروی انتظامی مورد حمله قرار داده و امروز  و همزمان با افضات علم الهدی به دکتر صالحی هجوم بردند.
- لذا ضروری است مقامات قضایی و امنیتی بی هراس از جنجال سازی هرم های پنهان و آشکار قدرت در اقدامی شرافتمندانه و شجاعانه پای به میدان دفاع از حریم ولایت گذاشته و با نفاق جدید در هر لباس و جایگاهی برخورد نمایند.

  تعداد بازديدها: 4339
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80310
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.