تاريخ انتشار: 25 خرداد 1397 ساعت 23:30:05
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوبیست ویکم)

گفتم: آقاجون علم‌الهدی امام جمعه مشهد در خطبه های نماز عيد فطر گفت
- عزیزانی که در مجلس شورای اسلامی هستید حواستان باشد که در تاریخ اسمتان دنباله سر مملکت فروشان نیاید و بگویند با تصویب FATF جزو مملکت فروشان بودید و دشمن را بر تراکنش بانکی این ملت مسلط کردید.
گفت: مقام معظم رهبری در خطبه امروز نماز عید فرمودند «در فضای عمومی و فضای مجازی متأسفانه توهین و اهانت و تهمت زدن به یکدیگر از سوی جمعی رایج شده است که اینها گناه کبیره است»
- علم الهدی باید توضیح دهد چرا علی رغم تاکید مکرر رهبری بر پرهیز از اختلاف افکنی و ایراد تهمت علی الخصوص از تریبون های عمومی علیه ارکان و کارگزاران حکومت چرا و با کدام ادله علمی و شرعی صدها کارشناس متخصصی بدنه ماندگار سه قوه و ناجا را که طی بالغ بر ۱۵ سال موضوع قوانین و ساز و کارهای عملی مبارزه با پولشویی را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و سپس بعنوان لایحه دولت قبلی و فعلی به مجلس تقدیم شد را ابلهانه یا منافقانه خائن به ایران و مردم معرفی می کند؟
- ایکاش امثال ایشان بجای اتهام سازی دائمی علیه ارکان حکومت فقط برای یک بار ادله عقلانی و شرعی موضوع مورد مخالفتشان را ارائه می دادند.

گفتم :مقام معظم رهبری فرمودند حرف های تبلیغاتی دشمن را بعضی ها در مطبوعات و رسانه ها تکرار نکنند.
گفت: طی سال های گذشته بسیاری مکرر از همگامی و همزبانی برخی از مراکز حکومتی با دشمن گفتند چنانکه طی سه سال گذشته جریان فکری حاکم بر کیهان بی هیچ هراسی بر اتخاذ مواضع مشترک با مثلث شیطانی ترامپ استکباری ، نتانیاهو صهیونیست و بن سلمان  وهابی اصرار کرد .
گفتم: مقام معظم رهبری فرمودند امروز توطئه دشمن عبارت است از فشار اقتصادی به ملت ایران که آنها را ناامید کند. مساله مبارزه با فساد باید به صورت جدی دنبال شود.
گفت: برخی در مسیر عضویت ایران در چهارمین کنوانسیون (قبلا در سه کنوانسیون عضو شدیم) مرتبط با پولشویی کارشکنی می کنند یا کارشناسان حداقل ده دستگاه از سه قوه و ناجا را خائن به مردم می نامند در حالی که عدم عضویت در آخرین کنوانسیون با عضویت ۱۹۸ کشور باعث توقف مبادلات مالی ایران و جهان خواهد شد خواسته ای که شیطان بزرگ نهایتا در موضوع هسته ای نتوانست محقق کند.
گفتم: علم الهدی گفت این برای مردم قابل تحمل نیست ۹۰ هزار اتومبیل احتکار شود تا قیمت اتومبیل بالا برود.
گفت: یکی از نمایندگان چهارشنبه مدعی چنین عددی شد که نیازمند راستی آزمایی است ادعایی که قبلا نیز بارها تکرار و قابل اثبات نبود اما دستاویز خوبی برای هجمه در خطبه نماز علیه دولت می باشد.
گفتم: علم الهدی امام جمعه مشهد نمایندگان را از همراهی با لایحه تنظیمی که توسط چند صد مدیر و کارشناس از سه قوه طی ۱۵ سال (جلیلی و احمدی نژاد) ارائه شده است بعنوان اقدام خائنانه نهی می کند.
گفت: نفاق در همراهی با خواست شیطان بزرگ و صهیونیسم طی تمام روزهای چهل سال گذشته در صدد اختلاف افکنی یا به بیان رهبری معظم در خطبه ی امروز ناامید سازی بوده است کاری که جریان فکری مولد فوق نیز سال ها و بی صبرانه دنبال می کنند لذا مراکز مذکور باید با تیزبینی و در جهت صیانت از مردم و حریم رهبری با دقت نظر داشته و گزارشی از حرکت جدید تهیه و خدمت مقام عظمای ولایت ارائه دهند.
- مراکز  ذی ربط مسئول تهیه گزارش های تخصصی و امنیتی خدمت مقام معظم رهبری باید به یاد داشته باشند که امام راحل پس از دریافت گزارش مراکز ذی ربط در برخورد با جریان مرحوم آیت الله منتظری قائم مقام رهبری لحظه ای تردید نداشتند
- لذا ضروری است مراکز مذکور به وظایف محوله به درستی و بی مصلحت سنجی عمل نمایند.

  تعداد بازديدها: 3359
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80364
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.