تاريخ انتشار: 07 تير 1397 ساعت 20:25:20
نگاهی دیگر (قسمت سیصد وسی و دوم)

گفتم: آقاجون روحانی رئیس جمهور گفت ما باید به دنیا نشان دهیم سختی و مشکلات را تحمل می کنیم و استقلالمان را معامله نمی کنیم.
گفت: وقتی سخن از دیگران است یعنی مسائل ، ضرورت ها و نیازها و حتی مشکلات باید براساس اعمال فشار یا مقابله با فشار دشمن تعریف گردد.
- آقای روحانی اگر نخواهیم چیزی را به دنیا اثبات کنیم تکلیف چیست؟
- آقای روحانی چه زمانی می توانیم بدون اشاره به دشمن به اهداف ، راهبردها و برنامه های توسعه ، رشد ، رفاه عمومی و امنیت پایدارمان بیاندیشیم.

- گفتم: رییس جمهور از ضرورت همگامی همه برای پشت سر گذاشتن سختی ها و مشکلات هم گفتند.
گفت: انتظار بجایی است که بخواهیم رئیس جمهور به افکار عمومی یا گروه های مرجع توصیح دهند.
- مشکلات و سختی های که مردم باید تحمل کنند چیست؟
- مردم سختی و مشکلات پیش رو که نمی دانیم چیست را برای تحقق چه اهداف و دستاوردهایی باید تحمل کنند؟
- آیا با مدیریت مذاکره ایران با ۱+۵ استقلال و عزتمان به باد رفت و زیاده خواهی آمریکا را تمکین کردیم؟
- آقای رئیس جمهور مردم در دو انتخابات به شما رای دادتد تا با دیپلماسی هوشمندانه از امور دشمن عبور کنید اعلام موضع جنگ طلبانه رقبای انتخابی را نمی پذیریم.

گفتم: نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت ایرانی‌های خارج از کشور ارز خود را به ایران بیاورند مردم طلا و ارز در اختیارشان را به بازار عرضه کنند.
گفت: نوبخت نگفت مردم چرا باید خواهش شما را اجابت کنند نوبخت می داند مردم طی ماه های گذشته در پاسخ به دعوت حکومت بخشی از دارایی خود بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان را بجای تبدیل به دلار و غیره به بانک ها واریز و سکه پیش خرید کردند.
- اجابت خواست دولت منجر به جمع آوری حجم عظیمی از نقدینگی بازار شد در غیر این صورت نرخ دلار امروز بسیار فراتر از ۸۰۰۰ تومان بود.
- اما امروز بدلیل کمک به حکومت در پیش خرید سکه بر مردم می تازند و به زبان تهدید سخن می گویند.

گفتم: رئیس جمهور هم امروز به وزیر صنعت و برخی دیگر از مدیران تاکید کردند اطلاعات لازم و مناسب را به مردم منتقل کنید.
گفت: امروز خبر راه اندازی مجدد ️کارخانه تولید UF6 به عنوان یکی از کارخانجات مهم مجتمع تولید سوخت اصفهان و از بخش های مهم صنعت هسته ای کشور منتشر شد.
- آقای روحانی صادقانه با مردمی که قرار است به سختی و مشقات بیش از این زندگی کنند بفرمائید چرا UF6 طی ۹ سال گذشته خاموش و فاقد فعالیت بود.
- آقای رئیس جمهور چرا با پخش فیلم آغاز بکار نمایشی UF6 در سال ۸۴ به استقبال ارجاع پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت و دریافت قطعنامه های پی در پی رفتیم ، آقای روحانی امروز قرار است با نمایش چه چیزی به استقبال تحمیل سختی و مشکلاتی بیش از دهه گذشته بروید؟
- آقای رئیس جمهور امروز از ضرورت اعتماد و اطلاع رسانی به مردم گفتید لطفا صادقانه بفرمائید سانتریفیوژهای ایران با توجه به تعطیلی UF6 طی ۹ سال گذشته در حال غنی سازی چه چیزی بودند؟
- آقای رئیس جمهور هزینه مادی و سیاسی یا امنیتی خرید و انتقال سوخت هسته ای نیروگاه ۷۰۰ مگا واتی بوشهر از روسیه چقدر است؟

گفتم: روحانی که نباید مسئول توضیح اتفاقات پیش از ۹۲ باشد.
گفت: آقاجون اولا روحانی با افتخار از مهرهای کلیدی حکومت ایران طی تمام چهل سال گذشته بوده است.
ثانیا با فرض اعلام برائت از تصمیمات و اقدامات گذشته باید بعنوان رئیس جمهور مانند رئیس جمهور ترامپ که برای افزایش منافع مردم آمریکا جهان را به چالش کشید حداقل از واقعیت تعطیلی ۹ ساله UF6 و چرخش خالی سانتریفیوژهایی بگوید که قرار است مجددا سختی و مشکلات را بر ما تحمیل کنند.

  تعداد بازديدها: 3516
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80454
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.