تاريخ انتشار: 08 تير 1397 ساعت 12:12:02
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوسی وسوم)

گفتم: آقاجون محمد هاشمی برادر مرحوم آیت الله هاشمی گفت این وظیفه رسانه‌ها است تا با شفاف سازی و تشریح وضعیت کشور برای مردم با عملیات روانی دشمن مقابله کنند.
گفت: محمد هاشمی به تبع مشی و منش مرحوم آیت الله هاشمی بیش از هر چیزی دغدغه امنیت و آرامش ایران متکی بر مردم را دارد لذا افزایش آگاهی مردم را بهترین راه مقابله با عملیات روانی دشمن می داند اما واقعیت های دیگری هم هست.

دیدگاه های تفکری که:
- مرحوم آیت الله هاشمی جانشین فرمانده کل قوا  "امام خمینی (س)" را دشمن می دانند.
- مردم را بدلیل انتخاب رئیس جمهور مستحق مجازات می دانند.
- کارشناسان را بدلیل ابراز دیدگاه تخصصی مغایر باورشان ساده لوح ، غافل ، غربزده ، مرعوب ، بی اطلاع و ناآگاه ، عامل دشمن و غیره می دانند.
- برخی از هموطنان را بدلیل ابراز نظر در هدفگذاری سیاست خارجی خائن و وابسته به صهیونیسم خطاب می کنند.
- هنوز تلاش رسانه برای دانستن سطحی از معلومات و آگاهی ها ، جاسوسی تلقی می شود.
- آقای محمد هاشمی تصور می کنید چند نفر در ایران از تعطیلی UF6 چهار سال قبل از آغاز مذاکره با ۱+۵ اطلاع داشتند؟
- چند نفر از واقعیت موجودی اورانیوم و کیک زرد وارداتی مطلع هستند؟ (همان کیک زردی که به ادعای مضح
ک احمدی نژاد دختر نوجوان ایرانی در آشپزخانه منزلشان تولید می کرد)!!!
- کدام رسانه شجاعت پرسش از واقعیت هزینه مادی و معنوی برق هسته ای دارد؟
- مردم با آگاهی از کدام بخش از شرایط کشور به مقاومت در برابر عملیات روانی دشمن می رسند؟
- آیا رسانه ملی توضیح می دهد که چگونه مذاکره کنندگان ایران در نهایت ذکاوت و زیرکی کاهش سطح تولید UF6 را پذیرفتند در حالیکه چهار سال قبل کاملا تعطیل شده بود.

گفتم: علی رغم موارد مذکور دعوت آقای هاشمی به آگاه سازی مردم برای مقابله با عملیات روانی دشمن در شرایط سخت کنونی را باید ضرورت کشور فرض کرد.آمریکا در صدد القاء ناتوانی اقتصاد ایران در برابر اعمال مجدد تحریم و گریز ناپذیر همراهی بین المللی با آمریکا است.
گفت: آقاجون بخشی از مسئولین علی رغم مشاهده آشفتگی در فضای اقتصادی و دعوت برخی دولتیان مبنی بر ضرورت کمک مردمی همچنان بر اعلام وجود شرایط عادی در کشور اصرار دارند.
- برخی مسئولین علی رغم اعلام دادستان تهران مبنی بر بازداشت تعداد زیادی از افراد مرتبط با اعتراض های اخیر در بازار تهران اصرار دارند بازداشت شدگان را بیگانه و غیر بازاری‌ بنامند.
- برخی مقامات اقدام قانونی و شفاف برخی از مردم در معامله در بازار را نشان وابستگی به بیگانه و تلاش برای اخلال اقتصادی معرفی می کنند.
- توصیه محمد هاشمی محقق می گردد اگر براساس اصول ۲۷-۱۹ و ۴۳-۳۲ همه مردم ایران را به بک اندازه ایرانی بدانند و برای هر ایرانی حقی یکسان از حکومت قائل باشند.

  تعداد بازديدها: 3353
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80457
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.