تاريخ انتشار: 09 تير 1397 ساعت 23:44:50
معاون رئیس جمهوری: همه برای مقابله با فراگیری ناامیدی در جامعه مسئولیم

معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری تاکید کرد: علاوه بر مسئولیت‌های فردی و اجتماعی گذشته، رسالت مهم ملی برعهده هر ایرانی است تا در مقابل هجمه‌های بدخواهان که دنبال فراگیری ناامیدی، فروپاشی اقتصاد و تفرقه گسترده در جامعه هستند بایستیم.

به گزارش  ایرنا، «معصومه ابتکار» عصر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان فیروزکوه گفت: این فضای جدید پس از خروج آمریکا از برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) ایجاد شده است و همه ما مسئولیت داریم.
وی افزود: امروز باید دستگاه‌های دولتی با کارآمدی و اثربخشی بیشتر و هزینه‌های کمتر در خدمت رسانی به مردم و تحقق برنامه‌ها تلاش کنند. ابتکار گفت: دولت نسبت به تامین نیاز مردم و مایحتاج تولیدکنندگان و صادرکنندگان تاکید دارد و به طور قطع مقابل کسانی که بخواهند از شرایط سختی که به مردم تحمیل شده سودجویی کنند می‌ایستد.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرستان فیروزکوه ظرفیت‌های بسیاری دارد که مهمترین آن طبیعت است، باید مورد حفاظت قرار گیرد و برنامه ریزی‌هایی برای توسعه گردشگری پایدار آن انجام شود.
وی گفت: ۷۵ درصد صنایع دستی کشور را زنان تامین می‌کنند و نقش اقتصادی این مساله را در خانوار ایرانی نمی‌توان انکار کرد.
به گفته وی، مشاغل خانگی بسیار مورد توجه دولت قرار دارد و تسهیلات فراگیر و پایدار برای اشتغال زایی و کارآفرینی از تکالیف قانونی است که باید اجرا شود.

  تعداد بازديدها: 1537
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80480
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.