تاريخ انتشار: 11 تير 1397 ساعت 22:03:04
واکنش ظریف به ادعای رسانه‌های غربی درباره بازداشت دیپلمات ایرانی در اروپا/اعلام آمادگی تهران برای کشف حقیقت پشت پرده "عملیات فریب"

وزیر امور خارجه ایران خبر دستگیری چند ایرانی را در بلژیک به جرم توطئه برای اقدام تروریستی در فرانسه رد کرده و آمادگی تهران برای کشف حقیقت پشت پرده این "عملیات فریب" را اعلام کرد.

به گزارش  تسنیم، وزیر خارجه ایران در پیامی توئیتری در روز دوشنبه به خبر منتشر شده توسط رسانه‌های غربی مبنی بر دستگیری دو ایرانی توسط پلیس بلژیک به جرم تلاش برای انجام بمب گذاری در محل کنفرانس گروه تروریستی مجاهدین خلق در فرانسه واکنش نشان داد.

ظریف با اشاره به شروع سفر رئیس جمهور ایران به سوئیس و اتریش نوشت: «چقدر جالب: همین که ما سفر در سطح رئیس جمهور را به اروپا آغاز کردیم، (گزارشی منتشر شد که) ظاهرا عملیاتی ایرانی اتفاق افتاده و توطئه گران آن دستگیر شده‌اند. ایران صراحتا هرگونه خشونت و ترور را در هر جایی که باشد محکوم کرده و آمادگی دارد تا با همه طرف‌های ذینفع برای پرده برداشتن از چیزی که یک طرح شیطانی عملیات فریب است، همکاری کند.»

واکنش ظریف پس از آن اتفاق افتد که رسانه‌های خارجی به نقل از پلیس بلژیک اعلام کردند که دو ایرانی به اتهام تلاش برای بمب گذاری در محل تجمع منافقین در فرانسه، دستگیر شده‌اند.

رویترز ساعاتی بعد گزارش داد که یک دیپلمات ایرانی هم در ارتباط با این ماجرا دستگیر شده است.

  تعداد بازديدها: 1824
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80494
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.