تاريخ انتشار: 12 تير 1397 ساعت 22:16:54
«ملک سلمان» افزایش تولید نفت عربستان را اعلام کرد/ امارات هم 200 هزار بشکه تولید نفت را افزایش داد


خبرگزاری فرانسه در خبری فوری اعلام کرد که عربستان سعودی آمادگی خود برای افزایش تولید نفت توسط این کشور را با هدف ادعائی توازن در بازار اعلام کرده است.این در حالیست که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اخیراً اعلام کرده بود که از عربستان می خواهد تا با هدف جبران کسری تولید نفت ایران در بازارها و در راستای کنترل قیمت پس از اعمال تحریم های تهران، تولید نفت خود را افزایش دهد.

پادشاه سعودی به دنبال درخواست رئیس جمهوری آمریکا، اعلام کرد که تولید نفت توسط این کشور را افزایش می دهد.

به گزارش مهر، خبرگزاری فرانسه در خبری فوری اعلام کرد که عربستان سعودی آمادگی خود برای افزایش تولید نفت توسط این کشور را با هدف ادعائی توازن در بازار اعلام کرده است.

بر اساس اعلام اسپوتنیک تُرک، ملک سلمان پادشاه عربستان پس از اتمام نشست کابینه این کشور اعلام کرد که ریاض تولید نفت خود را افزایش خواهد داد.

این در حالیست که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اخیراً اعلام کرده بود که از عربستان می خواهد تا با هدف جبران کسری تولید نفت ایران در بازارها و در راستای کنترل قیمت پس از اعمال تحریم های تهران، تولید نفت خود را افزایش دهد.

/تکمیلی

شرکت ملی نفت ابوظبی «ادنوک» اعلام کرد تولیدات نفتی خود را تا پایان سال ۲۰۱۸ از ۳.۳ میلیون بشکه در روز به ۳.۵ میلیون بشکه افزایش خواهد داد.

امارات هم 200 هزار بشکه تولید نفت را افزایش داد.

  تعداد بازديدها: 1879
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80502
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.