تاريخ انتشار: 19 تير 1397 ساعت 18:51:46
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوچهل وهفتم)

گفتم: آقاجون داوود حشمتی طی مطلبی نوشت با عنوان اعتراف نزول‌خواری که روی بیت‌المال رقصید هم پخش کنید.
گفت: ایجاد جریان خبری از شیوه های کاربردی استیصال مخاطب در درک و شناخت اولویت ها و اهمیت وقایع اجتماعی است بررسی جریان سازی خبری می تواند مقدمه شناخت ماهیت مبتنی بر خدمت و خیانت جریانات فکری جامعه باشد.
گفتم: همانطور که حشمتی تلاش می کند توجه مردم را به مقایسه  برخورد جریان فکری مدیریت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در انعکاس خبر مربوط به دادگاه موسسه نزول خواری ۲۰ هزار میلیارد تومانی ثامن الحجج و فیلم کوتاه رقص دختری نوجوان جلب کند.
گفت: طی سال گذشته مکرر نوشتم جریان سازی خبری جاهلانه یا خائنانه باعث انحراف افکار عمومی از حقایق به سمت واقعیات و زمینه ساز ماندگاری فساد ساختاری و سازمانی است.
- دادگاه مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری آقای (الف - م) ، خانم (ر-الف) و آقای (م- ر) برگزار شد.
- سلطان سکه با خرید دو تن سکه بازار را مدیریت می کرد.
- پخش اعترافات تکاندهنده دختر نوجوان مائده توسط صدا و سیما که حتما به منظور ممانعت از تکرار قصه اندولس است.
- صدور مجوز حضور خانواده ها برای تماشای فیلم مسابقه فوتبال در استادیوم آزادی
- اخبار مربوط به نوسان قیمت بازار مسکن ، دلار ، سکه و خودرو

گفتم: پس از شانتاژ خبری طی روزهای گذشته گفتند گردش مالی یکساله سلطان سکه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بوده و خرید و ذخیره سکه در کار نبود.
گفت: اما هنوز هیچ کس جرات ندارد بگویید گردش مالی سال های فعالیت موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج با ۲۰ هزار میلیارد تومان سپرده در اختیار چه عددی است.
- هنوز کسی جرات ندارد بپرسد مجوز تاسیس موسسه ثامن الحجج توسط چه کسی توصیه و توسط چه کسانی در کدام دولت صادر شد.
- هنوز کسی جرات ندارد بپرسد چرا باید مردم ۲۰ هزار میلیارد تومان سپرده را پرداخت کنند؟
- هنوز هیچ کس جرات پرسیدن ندارد که چه شد به یکباره و در روزهای انتخابات سال گذشته سپرده گذاران برای گرفتن سپرده به شعب موسسه سرازیر و بنابر تشخیص و تصمیم فرا قوه باید دولت و بانک مرکزی بدهی موسسه به سپرده گذاران را تامین و پرداخت کنند؟
- هنوز کسی جرات ندارد از رابطه ورود چند ماهه ۲۰ هزار میلیارد تومان سپرده به بازار و شکل گیری صف خرید دلار ، سکه ، مسکن و خودرو بپرسد.

گفتم: حسام‌الدین آشنا مدعی است جز روحانی کسی جربزه و جسارت جمع کردن این بساط کثیف ربا خواری ۲۰ هزار میلیاردی را نداشت.
- آشنا مدعی است روحانی هزینه مبارزه بی‌امان با نزول خواری تسبیح به دست و پینه بر پیشانی را می دهد.
- آشنا مدعی است تسبیح بدستان و پینه بر پیشانی های مذکور مطمئن بودند به خاطر به گروگان گرفتن ۲۰ هزار میلیارد تومان از میلیون‎ها سپرده گذار خرد می‌توانند بساط باج‎گیری در کشور را حفظ کنند.
گفت: آقاجون هیجان زدگی و تبعیت از فضاسازی جریانات خبری از مهمترین ارکان فساد پذیری اقتصاد سیاسی ایران است چنانکه گروه های مرجع اجتماعی و نخبگان سیاسی نیز به راحتی در دام سازندگان جریانات خبری گرفتار و به انحراف می روند.
- باید سوال مورد توجه و اصرار گروه های مرجع و نخبگان بر این نکته استوار گردد که جریان تولید موسسات مالی و اعتباری در دولت اول رئیس جمهور احمدی نژاد چگونه و با کدام ساز و کار و حمایت چه جریان قدرتمندی شکل گرفت علی الخصوص که رئیس جمهور وقت نیز قادر به مهار مجوز سازی نشد.
- باید سوال این باشد که گردش مالی بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد سپرده نزد موسسات مذکور چه عددی و چه تاثیر مخرب و خانمانسوزی بر اقتصاد و تولید نحیف کشورمان داشت؟
- باید توضیح داد که آیا با وجود ده ها موسسه مالی و اعتباری مشابه ثامن الحجج مقابله با تحریم های اقتصادی ممکن و قابل دسترس بوده و خواهد بود؟
- آیا نمی توان بدلیل آثار مخرب گسترده ترین شکل  نزول خواری که مشاهده شد شکل گیری و فعالیت نابود کننده تولید و اقتصاد سالم موسسات مذکور را بخشی از برنامه ضد ایرانی شیطان بزرگ دانست؟
- آیا نباید ایجاد جریانات خبری از جنس ضبط و پخش اعترافات تکان دهنده مائده یا سلطان سازی برای سکه و امثالهم را همسویی با اقدامات شیطان علیه ایران دانست؟

  تعداد بازديدها: 3444
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80563
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.