تاريخ انتشار: 25 تير 1397 ساعت 18:56:56
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوپنجاه و ششم)

گفتم: آقاجون رویترز با درک دقیق نقطه کلیدی بیانات دیروز رهبری طی دیدار با رئیس جمهور و دولت در تیتر نوشت: رهبر عالی ایران خواستار کمک [همه دستگاه ها] به دولت این کشور برای مقابله با تحریم های آمریکا شد.
گفت: متاسفانه جریان فکری خاص داخلی هم ، همچون رویترز با درک همین مهم در روزنامه های مثل جام جم ، سیاست روز ، کیهان ، رسالت ، جوان و وطن امروز برای القاء وجود دوگانه رهبری و رئیس جمهور- دولت تیتر سازی کردند.
گفتم: اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه  گفت حمید مظلومین سلطان سکه در سال ۹۱ نیز به جرم مشابه دستگیر و محکوم شد اما با وصول نامه بانک مرکزی به دادگاه مبنی بر عاملیت این فرد برای بانک مرکزی آزاد شد.
گفت: اژه ای در سال های مذکور در دو منصب کلیدی وزارت اطلاعات احمدی نژاد و سپس دادستان کل کشور قرار داشت بنابراین در ریز جریان عاملیت بانک مرکزی ، دستگیری و آزادی مظلومین قرار داشت لذا می توانست به عنوان معاون اول قوه قضائیه مانع از هیجان سازی و ایجاد جریان خبری دستگیری سلطان سکه علیه دولت و بانک مرکزی شود.
- اژه ای بعنوان معاون اول می توانست بجای اعلام از ورود ۱۳ وابسته به رژیم سعودی به کشور برای اخلال در بازار ارز و سکه و حداقل برای یک بار از احضار و برخورد دادستان با شایعه سازانی از این دست سخن بگوید.

گفتم: نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت با توجه به اینکه عوارض خروج از مرز برای زیارت مستثنی شده در نظر است که مرزنشینان نیز تا شعاع ۲۵ کیلومتری از عوارض خروج مستثنی شوند.
گفت: کشور سال ها است جسارت خروج از منجلاب ورود بدون تشریفات قانونی از ۵۷ معبر مرزی توسط سالانه حدود ۲ میلیون کولبر را ندارد کالای ورودی فوق تصوری بدون ثبت سفارش ، پرداخت حقوق گمرکی و ... در قالب بالغ بر ۵۰ هزار بسته بزرگ وارد و اقتصاد ملی را به نابودی کشانده است.
- امروز با ضابطه سازی که قطعا نمی تواند از سر ساده لوحی باشد قانونی مشابه آماده و حق جدیدی در تمام نوار مرزی با عمق ۲۵ کیلومتر در برابر دولت قرار می دهند.

گفتم: نوشتند مدیرعامل موسسه ورشکسته ثامن الحجج با ۱۳ هزار میلیارد تومان بدهی گریخت
نوشتند وی داماد فلان امام جمعه و از دوستان فلان امام جمعه بود.
گفت: گفتند با عرضه کنندگان مانتوهای جلو باز با جدیت برخورد خواهد شد.
گفتم: رونالدو پس از ورود به ایتالیا در حال گذراندن تست‌های پزشکی باشگاه یوونتوس است.
گفت: دهه گذشته ی فوتبال قطعا دهه ی رونالدو و مسی است و همگان شاهد قدرت نمایی رونالدو در بازی های اخیر بودند در عین حال باشگاه از حق خود برای تست ورزش حتی برای دونالدو عدول نمی کند
- آرزو بر جوانان عیب نیست ایکاش روزی در کشورمان شاهد واگذاری پست های حکومتی بدون توجه حتی به موفقیت تا دیروز بر مبنای تست سلامت عقلی ، مدیریتی ، مالی ، اخلاقی و بسیاری دیگر باشیم.

گفتم: بانک مرکزی آغاز تحویل سکه های پیش فروش سه ماهه را عامل کاهش قیمت روزهای اخیر سکه اعلام کرد.
گفت: آقاجون بلافاصله ممنوعیت پیش فروش و فروش مدت دار خودرو اعلام شد یعنی مانع از انتقال سرمایه سرگردان به بازار خودرو شده و سرمایه سرگردان را ناچار از بازگشت به بازار متزلزل دلار و سکه خواهند کرد تا واگذاری سکه های پیش فروش سه ماهه در ایجاد آرامش بازار عرضه و تقاضای سکه ناکام و بی اثر باشد.

  تعداد بازديدها: 3570
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80605
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.