تاريخ انتشار: 26 تير 1397 ساعت 22:01:25
روحانی : روحیه بالای خانواده جانبازان نشان‌دهنده مسیر مستقیم است


رئیس جمهوری روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این روحیه برای همه ما درس و نشان‌دهنده مسیر مستقیم است و همواره خود را نیازمند دعای خیر شما عزیزان می‌دانیم

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر امروز با حضور سرزده در منزل «جواد جعفری قدوسی» جانباز 70 درصد دفاع مقدس، در فضایی گرم و صمیمی با این جانباز سرافراز و خانواده‌شان دیدار و گفت وگو کرد.
رئیس جمهوری در این دیدار با تجلیل از ایثار و جانفشانی این جانباز گرانقدر و صبر و فداکاری همسر و والدین ایشان اظهارداشت: همه این ایثارگری و فداکاری‌ها در راه پیروی از راه امام حسین(ع) و خالصانه بوده و خداوند اجر و پاداش بی‌شماری برای آن وعده داده است.
روحانی همچنین روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این روحیه برای همه ما درس و نشان‌دهنده مسیر مستقیم است و همواره خود را نیازمند دعای خیر شما عزیزان می‌دانیم.
رئیس جمهوری برای ملت ایران و رهبری عزیز سلامتی و سرافرازی مسألت و تاکید کرد که عشق و علاقه ملت ایران به خاندان رسالت پایدار خواهد بود.
روحانی همچنین با تجلیل از تلاش و فداکاری والدین جانبازان و ایثارگران، گفت: شما والدین گرانقدر با تربیت اسلامی و صحیح خود، از سهم و اجر زیادی در پیشگاه خداوند متعال برخودار هستید و برای همه شما سلامتی آرزو دارم.
در این مراسم که حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید نیز حضور داشت، رئیس جمهوری از این جانباز دوران دفاع مقدس و خانواده وی، با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آورد.
جواد جعفری قدوسی در سن 16 سالگی و در سال 1361 در عملیات بیت‌المقدس به درجه جانبازی نایل آمده است.

  تعداد بازديدها: 1747
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80618
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.