تاريخ انتشار: 01 مرداد 1397 ساعت 23:04:35
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوشست چهارم )

گفتم: آقاجون اسامی یازده بسیجی شهید در حمله گروه های مسلح در ساعت ۳:۳۰ بامداد به پایگاه روستای دری شهرستان مریوان اعلام شد.
گفت: گروهک تروریستی پژاک با صدور اطلاعیه مسئولیت حمله و کشتار بی رحمانه نیروهای مردمی روستای دری را پذیرفته است.
گفتم: سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت رزمندگان در درگیری اخیر روستای دری مریوان گفت به سازمان‌ها و سرویس های اطلاعاتی بیگانه هشدار می‌دهیم انتقام سخت واقعه اخیر در سرلوحه برنامه‌های جاری رزمندگان اسلام قرار دارد.
- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان و فرماندار مریوان نیز گفتند در درگیری مسلحانه بین گروههای تروریستی و معاند با نیروهای نظامی کشورمان 11 نفر شهید و هشت نفر نیز زخمی شدند
گفت: مقامات سیاسی و نظامی باید در توضیح عمق جنایت و ماهیت گروه های مسلح بجای استفاده از مفاهیم خاص و بومی مانند ضد انقلاب بر مفاهیم و معیارهای شناخته شده جهانی مانند تروریسم تاکید کنند.
گفتم: به نقل از سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نوشتند دولت آمریکا براساس اطلاعات دقیقی که وجود دارد در همین یک سال‌‌ و‌ نیم گذشته تلاش داشت تا ارتش آمریکا را وادار به تهاجم نظامی کند که با مخالفت فرماندهان روبرو شد.
گفت: اگر مطلب منتسب به سرلشگر باقری قابل تائید باشد مناسب است فرماندهان و سیاست مداران یا گروه های مرجع مخالف تهاجم یا تشدید درگیری و منازعه با ایران شناسایی مورد اثرگذاری مستقیم و غیر مستقیم مراکز ذی ربط کشورمان قرار گیرند.
گفتم: معاونت سازمان مالیاتی کشور با افزایش مجدد قیمت سکه طی روز جاری گفت باید از خریداران عمده سکه مالیات ارزش افزوده اخذ گردد ، یکی از فرماندهان ناجا نیز از شناسایی و دستگیری ۳۰۰ نفر از فعالان بازار ارز و سکه خبر داد.
گفت: آقاجون اخیرا رهبری بر ضرورت ایجاد ثبات و آرامش بازار تاکید فرمودند ، اما علی الظاهر برخی دستگاه ها و مسئولین راهی جز آشفته سازی بازار را نمی شناسند.
- ایکاش برخی مسئولین قدرت درک این نکته را داشتند که آشفته سازی و ایجاد ناامنی در بازار گردش سرمایه های سرگردان و سیال دستاوردی جز فرار سرمایه نخواهد داشت.
- ایکاش می فهمیدند که طی سال جاری خرید مسکن در ترکیه توسط ما ایرانی ها نسبت به سال گذشته با رشدی ۳۰۰% همراه بوده است.

  تعداد بازديدها: 3507
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80671
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.