تاريخ انتشار: 02 مرداد 1397 ساعت 23:37:38
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوشست هفتم )

گفتم: آقاجون براساس خبر فوری نوشتند: ترامپ گفته برای یک توافق واقعی با ایران آماده‌ام نه توافقی که دولت قبل امضا کرد از توافق با ایران خارج شدم و ایران دیگر کشور سابق نیست.
گفت: اینکه رئیس جمهور و دولت آمریکا چه می گویند بخشی از واقعیت پیشروی ماست ، اما اینکه چگونه مسائل و شرایط موجود را مدیریت خواهیم کرد حقیقتی است در اختیار ما. همانطور که رهبری در دیدار با سفرا فرمودند: مذاکره با اروپا نباید قطع شود. ایران باید آمریکا را ناچار از بازگشت به برجام نماید باید آمریکا به تعهدات برجام پایبند و عمل کند.
گفتم: لیندزی گرام سناتور ارشد جمهوری‌خواه گفته: روسیه ، کره‌ شمالی و اسلام رادیکال مثل القاعده همگی تهدیدند اما بزرگترین تهدید از نظر من رژیم ایران است.
گفت: سال هاست در تلاش برای متهم ساختن ایران به انواع اتهامات بین المللی هستند که بجز مورد اتمی به نتیجه نرسیده بودند که اتهام سازی اتمی نیز با برجام برچیده و به تثبیت حق غنی سازی ایران مبدل شد ، اینکه از ما در هراسند موضوع جدیدی نیست به فرمایش شهید بهشتی می توانند از این عصبانیت بمیرند.
گفتم: گرام گفته: هیچ‌کس به جز آیت‌الله (خامنه‌ای) بر ایران حکومت نمی‌کند پس هیچ میانه‌رویی در ایران وجود ندارد ما در ارتباط با ایران در آستانه تاریخ قرار داریم.
گفت: ما هم معتقدیم جمهوریخواه و دمکرات دو روی سکه حکومت آمریکا هستند لذا طی چهل سال و علی رغم تغییر دولت ها در آمریکا بر اصول خود تاکید کردیم ، لذا اینک نیز پذیرش و ماندگاری برجام ۱+۴ را با محک منافع ملی ایران می سنجیم.
گفتم: پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا در توییتر خود ، گزارش وزارت خارجه آمریکا در مورد حملات تروریستی حکومت ایران در اروپا در بازه ی زمانی ۱۹۷۹ تا ۲۰۱۸ را منتشر کرده و نوشته زمان آن فرا رسیده که به واقعیت‌های مربوط به رژیم بدخواه ایران توجه شود.
گفت: آقاجون دولت های اروپایی در ده های گذشته مکرر چنین ادعایی داشتند که امروز در برجام کنارمان هستند ، آمریکای ترامپ و پمپئو را نیز باید ناچار کنیم دیر یا زود  به اروپا ملحق و به تعهدات مندرج در برجام پایبند باشد.

  تعداد بازديدها: 3437
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=80684
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.