تاريخ انتشار: 09 شهريور 1397 ساعت 22:31:47
جزئیات حرکت جوانمردانه آهنگریان از زبان خودش

جی پلاس،  عرفان آهنگریان ووشو کار جوان و مستعد ایران با غلبه بر تمام حریفان از جمله حریف چینی در فینال مقتدرانه به مقام قهرمانی و مدال طلا رسید، اما آنچه بیش از مدال طلایش به چشم آمد و وارزش داشت، حرکت جوانمردانه او در مرحله نیمه نهایی بود که با حریف هندی آسیب دیده مدارا کرد.

آهنگریان درباره این دیدار گفت: حریف هندی ام از ابتدای مسابقات کمی مصدوم بود، به شکلی که پایش را بسته بود اما با این حال مبارزاتش را برده بود و به نیمه نهایی رسید. در تایم اول کاملا عادی و بدون هیچ مشکلی مبارزه کرد، اما یک بار که او را برای روی تشک انداختم احساس کردم زمان بلند شدن به سختی این کار را انجام داد.

وی ادامه داد:  متوجه شدم که مصدومیتش شدید شده و به همین دلیل در ادامه تایم دیگر از او زیرگیری نکردم و سعی کردم با توجه به این که 5-6 امتیاز بالاتر بودم، فقط مبارزه را اداره کنم تا زمان به پایان برسد.

آهنگریان در ادامه گفت: با توجه به مصدومیت شدید فکر می کردم که در تایم دوم حاضر نشود، اما دیدم به سختی روی سکوی مبارزه آمد، من هم تنها از ضربات دست و پا استفاده کردم و او را زمین نزدم تا مصدومیتش شدیدتر نشود. بعد از پایان مبارزه هم با توجه به این که دیگر نمی توانست راه برود، کمکش کردم تا بتواند از سکو پایین برود.

آهنگریان درباره حرکتی که انجام داد، اظهار کرد: من حرکت خاصی انجام ندادم. عده ای به غلط فکر می کنند ووشو ورزشی خشن است، اما فکر می کنم هر مبارز دیگری جای من بود نیز این کار را انجام می داد و من این حرکت را وظیفه خودم می دانستم.

  تعداد بازديدها: 1740
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81027
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.