تاريخ انتشار: 17 شهريور 1397 ساعت 22:54:48
واكنش کابینه کردستان به حمله موشكی


سهیلا قادری و هاشم عزیزی دو تن از رهبران حزب دموکرات کردستان ایران در حملات موشكی امروز کشته شدند


بهارنیوز: در پی حمله موشکی امروز ایران به مقر حزب دموكرات کردستان در استان اربیل عراق، کابینه کردستان عراق در اطلاعیه‌ای اعلام كرد: از ایران می‌خواهیم این حملات را تکرار نکند و به قوانین اقلیم احترام بگذارد.
حزب دموکرات کردستان حمله موشکی و هوایی به مقرش و کشته و زخمی شدن نیروهایش را تایید کرد. در اطلاعیه این گروه آمده است: ساعت ١٠.٤٥ دقیقە امروز شنبە تاریخ ٨ ماە سپتامبرمقر دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان در میانە جلسە پلونوم کمیتە مرکزی مورد هجوم حملە موشکی و هوایی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. به اطلاع عموم میرساند کە در طول این حمله و در پی آن هواپیماهای بی سرنشین ایرانی در فراز شهر کویە درحال پرواز مشاهدە شدەاند. در این حملە، قلعه دمکرات مورد اصابت چندین موشک قرار گرفته کە منجر به کشته و زخمی شدن شماری از اعضای حزب دمکرات کردستان از جمله سهیلا قادری و هاشم عزیزی دو تن از رهبران این حزب شدە است.

خبرگزاری مهر نیز نوشت که مقر این حزب در کردستان عراق «همزمان با برگزاری پلنوم این حزب، هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته» و گزارش‌های اولیه حکایت از کشته شدن ۱۱ تن از اعضای این حزب و زخمی شدن ۳۵ نفر دیگر دارد. مهر می‌نویسد که «سهیلا قادری» و «هاشم عزیزی» از رهبران بلندپایه این حزب جزو کشته‌شدگان هستند.

  تعداد بازديدها: 1838
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81102
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.