تاريخ انتشار: 25 شهريور 1397 ساعت 01:14:10
نگاهی دیگر(قسمت چهارصدوبیست ودوم)

گفتم: آقاجون سردار سرتیپ دکتر خلبان قالیباف فرمانده سابق نیروی هوایی سپاه ، ناجا و قرارگاه سازندگی خاتم ، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و شهردار تهران در کسوت عضو مجمع تشخیص مصلحت در سفر انتخاباتی اخیر رییس جمهور را آماج حمله قرار داد.
گفت: قالیباف هم می داند به فرمان روزهای گذشته مقام معظم رهبری در شرایط جنگ اقتصادی و روانی همه مکلف به حمایت از دولت شدندT ضمنا انتصاب مستمر در جایگاه های ممتاز حکومتی و خدماتی گناه نبوده و حتما می تواند مایه افتخار باشد اما چرا با خطاب کنایه آمیز سردار دکتر خلبان آغاز کردید.
گفتم: کمی شیطنت بود هر چند مرحوم  جلال مقامی مجری فیلم تبلیغاتی قالیباف در انتخابات ۸۴ با همین عنوان می پرسید و قالیباف هم با لبخندی ریز در صورت اصلاح کرده و ملبس به کاپشن چرمی قهوه ای توضیح می داد.
گفت: بهرحال آدمیزاد است و هر لحظه امکان تغییر ، که به رسم مسلمانی نباید مورد هتک و تعرض قرار گیرد چنانکه خود فراموشی و بر دیگران تاختن هم از صفات مسلمانی نیست.
گفتم: قالیباف گفته امروز غرب‌ زدگان در کشور مصمم برای نوکری اربابان غربی هستند تا فرهنگ لیبرالیسم و نئو لیبرالیسم را به خورد مردم دهند و فرهنگ اصیل مردم را که مبتنی بر فرهنگ قرآنی و مکتب اهل بیت است از میان بردارند.
گفت: ایکاش قالیباف می توانست بجای مبهم گویی فقط به یک رفتار ساخته فرهنگ نوکران غربزده و لیبرالیسم امروز اشاره کند که در سال ها و دهه های پس از انقلاب مشاهده نشده باشد.
- ایکاش قالیباف می توانست توضیح دهد چرا جامعه مبتنی بر فرهنگ اصیل قرآنی و اهل بیت (ع) ما پس از چهار دهه به بالاترین نرخ طلاق رسیده است ، یا به علت وجودی بیش از ۱۵ میلیون پرونده جاری قضائی اشاره کند. چرا در این فرهنگ اصیل به اختلاس و دزدی های چند هزار میلیارد تومانی رسیدیم.

گفتم: قالیباف با کنایه خطاب به رئیس جمهور گفته اگر می‌خواهیم مبارزه با فساد کنیم باید اقتصاد را مردمی کنیم.
گفت: دو صد گفته چون نیم کردار نیست ، لذا ایکاش قالیباف بجای تجویز توجه به مبانی علم اقتصاد می فرمودند وقتی ضمن فرماندهی نیروی انتظامی توسط رئیس جمهور خاتمی بعنوان اولین رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا نیز منصوب شدند در زمینه مبارزه با قاچاق کالا چه کردند که امروز فریاد همه از کالای قاچاق بلند است.
گفتم: اما ضرورت واگذاری اقتصاد به مردم علی الخصوص طبق اصل ۴۴ ضروری است.
گفت: همه دولت ها تلاش کردند در حد توان و امکان چنین کنند ، اصولا رشد فعالیت بورس به همین معناست ، اما ایکاش قالیباف فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم می فرمود چرا طی ۱۳ سال ریاست بر شهرداری تهران بجای واگذاری مستقیم امور پیمانی به عامه مردم نسبت به واگذاری تمام فعالیت های عمرانی و پیمانی تهران به ارزش چند صد هزار میلیارد تومان به قرارگاه سازندگی اقدام کرد.
گفتم: قالیباف گفته آنجایی هم که بخش خصوصی است خاصه‌سازی است و افرادی خاص و سفارشی و به تعبیری چهار درصدی‌ها هستند که امور را در دست دارند.
گفت: قالیباف با بیش از سی سال حضور در مناصب ممتاز انتصابی چهار درصدی نیست اما دو صد گفته چون نیم کردار نیست ، آیا واگذاری پروژه های ناجا و شهرداری خاصه پروری نبود.
گفتم: قالیباف گفته وقتی صحبت از مردم می‌کنیم ممکن است بگویند ما به دنبال خصوصی سازی هستیم ما معتقدیم دنبال خصوصی سازی نیستید.
گفت: ایکاش قالیباف اولا توضیح می داد چرا مالکیت ستاد اجرایی ، بنیاد مستضعفان ، آستانه قدس رضوی ، قرارگاه سازندگی و ده ها سازمان مشابه عمومی غیر دولتی را خصوصی سازی می داند؟
ثانیا می فرمود برای رهایی کشور از سیطره مالکیت فراگیر ابر سازمان های مذکور چه راهکار عملی و قانونی دارد؟
ثالثا در ناجا و شهرداری با  حضور و سیطره ابر سازمانهای مذکور چه کرد؟

گفتم: قالیباف گفته ما می آییم شعار حقوق شهروندی می‌دهیم اما از اصول مهم حقوق شهروندی این است که فرصت‌های اقتصادی را در اختیار مردم بگذارید.
گفت: قالیباف هم حتما می داند که حقوق شهروندی براساس اصول اول تا چهاردهم قانون اساسی بر لزوم رعایت حقوق فردی و اجتماعی مردم از طرف نهادهای حاکمیتی و دارای ابزار قدرت تاکید دارد و تعبیر حقوق شهروندی به آب و نان حتما توهین به مردم است.
گفتم: قالیباف گفته از اصول اولیه حقوق شهروندی این است که مردم مسئولینی انتخاب کرده‌اند که باید مشکلاتشان را حل و فصل کنند.
گفت: آقاجون خوبی انتخابات در این است که می توانند بدلایل مختلف و در اولین انتخابات از خاتمی به احمدی نژاد یا روحانی برسند اما ایکاش قالیباف توضیح می دانند چرا در طول فرماندهی بر ناجا موفق نشدند اعلام حقوق متهم توسط ضابط را بعنوان حقوق ابتدایی رویه و ماندگار کنند؟ چرا هنوز هم مردم در لحظه بازداشت و در پاسخ به اینکه چرا مرا بازداشت می کنید باید بشنوند بعدا مشخص می شود‌.

  تعداد بازديدها: 3621
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81139
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.