تاريخ انتشار: 28 شهريور 1397 ساعت 17:17:14
نگاهی دیگر(قسمت چهارصدوبیست وششم)

 گفتم: آقاجون رسایی در توجیه حضور در مراسم تقدیر خبرگزاری فارس از تتلو نوشت: بدیهی است که مطابق قاعده عقلی و شرعی ، میزان حال فعلی افراد است اگر حکم دیروز تتلو ، متناسب با اقدامات مثبتش ، تقدیر و اهداء لوح سپاس از طرف یک رسانه بود قطعا حکم امروزش،متناسب با هتاکی بی شرمانه به ساحت اهل بیت و امام حسین (علیه السلام) چیز دیگری است نه عقل و نه شرع ، اجازه قصاص قبل از جنایت نمی‌دهد.
گفت: ایکاش رسایی به مستندات قرآنی قاعده مذکور اشاره می کرد اما برخلاف فهم رسایی نص آیات شریفه قرآن می فرماید فَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْرًا يَرَهُ وَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا يَرَهُ
گفتم: رسایی نوشته  تصویری که از بنده و تتلو منتشر شده مربوط به مراسم تجلیل خبرگزاری فارس از کسانی است که در صفحات مجازی خود از انقلاب دفاع کرده و به این خاطر مورد هجمه قرار گرفته بودند.
گفت" رسانی هم حتما می داند که تقدیر آنروز خبرگذاری اصولگرای فارس و روزنامه های جوان و کیهان  از تتلوی مرتد به این دلیل بود که رئیسی کاندید منتخب احزاب اصولگرا و تولیت آاستان قدس رضوی بجای توسل به امام رئوف متاسفانه برای کسب آراء متمایل به تتلو به میزبانی از آن ملعون در مشهد مقدس اقدام کرد.
- میزبانی و دیداری که با سیل انتقاد شدید آحاد مردم همراه و جریان فکری حامی رئیسی بجای عذر تقصیر به پیشگاه حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام و مردم مسلمان ایران با برگزاری مراسم مضحک مذکور تحت عنوان استقبال از توبه در صدد تطهیر ملعون رو سیاه و در نتیجه توجیه اقدام غیر قابل گذشت رییسی تولیت آستان قدس رضوی پرداختند.

گفتم: امثال رسایی سال هاست با انتساب و برداشت غیر واقعی از سخن امام خمینی (س) تحت عنوان میزان حال فعلی افراد است با تکیه بر ابزار قدرت و ضرورت نادیده انگاری سوابق سابقون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به حذف بسیاری از بزرگان و دلسوزان انقلاب و کشور اقدام کردند.
گفت: بله جمله حضرت امام راحل در فرمان هشت ماده ای که دو روز بعد در سخنرانی قم تکرار و هشت سال بعد در ضمیمه وصیت نامه تکرار شد ناظر به برخورد کریمانه با کارگزاران امنیتی و فرهنگی رژیم پهلوی بود که سال ها با جعل و دورغ پردازی بهانه ی حذف و برخورد با نیروهای انقلاب قرار گرفت و امروز امثال رسایی در صدد تطهیر تتلوی مرتد مجددا مورد استفاده قرار می دهند.
گفتم: جدای از تلاش برای برداشت نادرست از فرمان صریح امام خمینی (س) آیا نباید میزان را در قضاوت حال فعلی افراد قرار داد؟
گفت: مگر رهبری بارها دلیل ضرورت عدم اعتماد به امریکا را عملکرد و حتی نیات گذشته مقامات این کشور اعلام نفرمودند؟ مگر قرآن های بر سر نیزه حال فعلی معاویه نبود؟ مگر صف نمازگزاران اشقیای کربلا صدها برابر صف نمازگزاران جماعت سیدالشهدا علیه السلام نبود؟ مگر زندان ها مملو از افراد بدلیل عملی در گذشته نیست؟
گفتم: شاید امثال رسایی و جریان فکری مذکور همچنان بر این باورند که هدف وسیله را توجیه می کند، هستند حامیان منطقی که توسل به تتلو برای افزایش رای انتخاباتی رئیسی و بیان صدها توجیه غیر واقع بعد را مجاز می داند.
گفت: آقاجون لحظات شگفت انگیز نهمین و دهمین روز محرم است که به فرمایش استاد شهید مطهری باید ساعات تربیت ما باشد، تربیتی که اگر نیاموزیم حتما رسیدن و توسل به تتلو مرتد کمترین گناه و سیاهی ما خواهد بود که بارها و بارها در زیارت امین الله خواندیم مُسْتَنَّةً بِسُنَنِ اَوْلِيآئِک مُفارِقَةً لِأَخْلاقِ اَعْدائِک که حجت الاسلام رسایی هم باید بداند طی مسیر بدون  تلاش برای همرنگی با اولیا و دوری از اخلاق اعدا ممکن نبوده و نیست.

  تعداد بازديدها: 3576
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81173
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.