تاريخ انتشار: 01 مهر 1397 ساعت 13:43:19
نگاهی دیگر(قسمت چهارصدوبیست وهشتم)

گفتم: آقاجون باید در برابر هتاکی حیوانی به نام تتلو به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام(ص) ، حضرت فاطمه زهرا(س) و سیدالشهدا(ع) در ایام عاشورا خون گریه کرد.
گفت: باید به روزگار کثیف سیاسی خون گریه کرد که سیاست بازی و قبیله گرایی شهوت قدرت حتی هتاکی به پیامبر اسلام (ص) را برای اهل قبیله مباح و قابل چشم پوشی می داند.
گفتم: بجای کفن پوشی و اعلام جهاد آتش به اختیار علیه حیوان هتاک نوشتند چرا با اشاره به ماجرای ملاقات تتلو با حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی به طعنه می‌گویند: برای چه رئیسی نامبرده را پذیرفتید؟
گفت: اینکه رئیسی یا سایر مشوقین و مروجین حیوان مرتد باید پاسخگوی اقدامشان باشند حتما در حافظه مردم مسلمان ایران محفوظ خواهد بود، اما واقعیت تلخ این است که تا این لحظه هنوز در ایران اسلامی فتوا ، بیانیه و حتی یک تجمع غیر کفن پوش و غیر خود جوش هم در مورد محکومیت حیوان مرتد صادر و برگزار نشده است. حتی سخنرانان آتشین مراسم قم ، مشهد و تهران هم در تاسوعا و عاشورای حسینی در برابر هتاکی حیوان مرتد خاموش بودند.
گفتم: آنهایی که امروز بر خلاف نظر صریح رهبری بر طبل ضرورت آغاز جنگ ایران با عربستان و آمریکا می کوبند طی ۳۰ سال گذشته هرگز از ضرورت اجرای فتوای امام(س) مبنی بر اجرای حکم قتل رشدی مرتد نگفتند همانطور که در این روزهای تلخ حتی به قدر یک کلمه از ضرورت اجرای حکم شرعی در مورد هتاکی تتلوی حیوان نگفته و هتاکی به ساحت نبی مکرم و اولیا الهی را به بازی کثیف سیاسی و جناحی تقلیل دادند.
گفت: وامصیبتا که برای تطهیر برگزاری چند نوبت مراسم تقدیر ، اهداء جوایز و اقدام برای بکارگیری تبلیغات انتخاباتی حیوان مرتد طی سال های ۹۲ تا ۹۶ نوشتند تتلو در سال ۸۸ که ۲۲ سال داشت (قبل از دو نوبت بازداشت و تحمل زندان به جرم فساد اخلاقی) برای ستاد انتخاباتی میرحسین کلیپ ترانه تهیه کرده بود.
گفتم: یعنی حضور فردی فاقد سابقه هنری و کیفری در ستاد سال ۸۸ موسوی مجوز بکارگبری فرد شهره به فساد اخلاقی و دو نوبت محکومیت کیفری (فساد اخلاقی) در سال های ۹۳ تا ۹۶ می باشد.
- یعنی انتظار دقت و احتیاط از آیت الله رئیسی با ۳۸ سال حضور در مناصب عالی قضایی در بکارگیری حیوان مرتدی به نام تتلو غلط و نابجا است؟
گفت: از آفات بنیان سوز قبیله گرایی حتما ابتلا به وعده خداوند است که فرمود وَمَثَلُ الَّذِينَ كَفَرُوا كَمَثَلِ الَّذِي يَنْعِقُ بِمَا لَا يَسْمَعُ إِلَّا دُعَاءً وَنِدَاءً صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَعْقِلُونَ و فرمود چون تعقل نمی کنند پس خَتَمَ اللَّهُ عَلَى قُلُوبِهِمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ لذا است که شاهد گنگ گویی حتی در موضع گیری علیه حیوان هتاک به ساحت مقدس انبیا و اولیا هستیم.
گفتم: نوشتند: آیا پذیرفتن انسانی که می‌گوید پشیمانم و توبه کرده‌ام عار است؟
گفت: حتما توبه پذیری ننگ و عار نیست، اگر طی همان سال ها و روزها بیشرمانه بیش از ۵ میلیون ایرانی شرافتمند ساکن سایر کشورها را علی رغم تمام ابراز ارادت ها و همراهی های با ایران اسلامی بدلیل خارج نشینی و رای انتخاباتی غیر خودی و جاسوس نخوانده باشند.
گفتم :بی شرمانه ضمن تطهیر یا عبور از حیوان مرتد نوشتند: فساد و خیانت واقعی مربوط به کسانی است که مزدوری آمریکا و انگلیس و اسرائیل را کردند و دست‌کم دوبار آشوب راه انداختند.
گفت: ضمن لعن بر هر آشوبگر وابسته به کشورهای معاند باید پرسید واقعا خیانت را در همراهی و همصدایی با مثلث شوم آمریکا ، اسرائیل و عربستان می دانند؟
- که به همین دلیل بارها نوشتیم جریان فکری حاکم بر کیهان دقیقا باید به جرم مشهود ، پر تکرار و خائنانه همراهی و همصدایی با مثلث منحوس ترامپ فاسد ، نتانیاهو صهیونیست و بن سلمان وهابی در مقابله و تخریب برجام محاکمه و مجازات گردند.

گفتم : نوشتند: بازگرداندن تتلو به بخشی از معارضه با دین توسط ضد انقلاب چیزی از بزرگواری نیروهای انقلابی در زمینه دادن فرصت توبه کم نمی‌کند.
گفت: آقاجون اولا پذیرفتند که می دانستند حیوان مرتد مدعی توبه از سابقه ضدیت با دین و فساد گسترده اخلاقی را به ملاقات انتخاباتی بردند. ثانیا امروز بجای فحاشی و اتهام پراکنی علیه دیگران چرا در مورد حیوان هتاک به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) ، حضرت فاطمه(س) و سیدالشهدا(ع) چیزی نمی گویند، کفن نمی پوشند و به مراکز مشوق حیوان مرتد هجوم نمی برند؟
- امسال حتما بی نهایت شرمنده نبی مکرم صلی الله علیه و ائمه اطهار علیهم السلام بوده و خواهیم بود که همه هستیم و حیوان هتاک هم در کنار سلمان رشدی مرتد هست.

  تعداد بازديدها: 3816
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=81215
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.