تاريخ انتشار: 11 اسفند 1397 ساعت 22:17:18
جنجال درخواست ازدواج با محمد بن سلمان توسط کمدین زن اسرائیلی

کمدین زن اسرائیلی که دو هفته پیش به شوخی از ولیعهد عربستان درخواست ازدواج کرده بود، با واکنش‌های شدیدی در جهان عرب روبه‌رو شد.

به گزارش ایسنا، نوعام (نعیمه) شوستر الیاسی، بازیگر کمدین اسرائیلی که اخیرا به عنوان فعال سیاسی در عرصه ایجاد پل‌های دوستی در خاورمیانه جدای از فعالیت‌های طنز عمل می‌کند در گفت‌وگو با روزنامه "تایمز آو اسرائیل" به اظهاراتش درباره محمد بن سلمان ولیعهد سعودی پرداخت و گفت: به هیچ وجه انتظار نداشتم اوضاع به این شکل منفجر شود. من هیچ تجربه‌ای در این سطح نداشتم.

شوستر الیاسی ۱۳  فوریه با شبکه "i۲۴ " درباره چالش‌های خود به عنوان یک زن قد بلند صحبت کرده و گفته بود، هیچ کس دختر قد بلند و درشت هیکل را دوست ندارد.

این زن ۳۲ ساله خاطرنشان کرده بود که خانواده‌اش اخیرا از او خواسته‌اند با فردی حتی اگر آن فرد یهودی نباشد،‌ ازدواج کند اما او قصد ندارد با یک فرد عادی ازدواج کند. او دوست دارد با محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی ازدواج کند. چون او مردی بسیار بلند قد است و کشورش در راستای بهبود روابط با اسرائیل تلاش می‌کند.

در پی اظهار نظر او درباره ولیعهد سعودی اظهاراتش در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌های خبری عرب زبان بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد و بازنشر داده شد و برخی سایت‌ها این پیشنهاد را یک پیشنهاد جدی قلمداد کردند نه یک جوک.

برعکس واکنش سایت‌های عربی به این موضوع، رسانه‌های اسرائیلی تا حد زیاد به اظهار نظر او درباره ولیعهد سعودی و واکنش‌های بعدی آن نپرداختند.

شوستر الیاسی گفت، تصور می‌کند آنچه درباره شاهزاده بن سلمان گفته در جهان عرب مورد توجه بسیاری قرار گرفته زیرا آن همزمان با کنفرانس ورشو به میزبانی لهستان و آمریکا درباره خاورمیانه بود که ۱۳ و ۱۴ فوریه با حضور مسؤولان برجسته اسرائیل و کشورهای عربی برگزار شد.

این کمدین اسرائیلی گفت: نکته این موضوع اینجا بود که عربستان و اسرائیل عملا نشست‌هایی محرمانه دارند لذا از او خواستم به من برای تشکیل حزبم کمک کند. این اظهار نظر با اجلاس ورشو همزمان بود و جهان عرب از آن به عنوان اندوخته‌ای برای یک بحث تازه و برخی منافع محدود در منطقه استفاده کرد.

علی رغم مزاح او درباره گرمی روابط اسرائیل و عربستان شوستر الیاسی گفت، عادی سازی روابط دو طرف را همزمان با نادیده گرفتن دستیابی به یک راه برای درگیری فلسطین و اسرائیل تایید نمی‌کند. او حزب سیاسی به نام "حزب نعیمه" دارد.

  تعداد بازديدها: 1287
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=82758
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.