تاريخ انتشار: 18 ارديبهشت 1398 ساعت 19:44:52
ایران مورد تعرض قرار گیرد اعلان جنگ می‌کنیم

رئیس اتحادیه علمای اسلام در استان دیالی عراق با اشاره با حمایت های جمهوری اسلامی ایران از عراق در جنگ با داعش گفت که اگر ایران از سوی هر طرفی مورد تعرض قرار گیرد اعلان جنگ می‌کنیم و فرزندانمان را برای دفاع از ایران خواهیم فرستاد. منطقه خاورمیانه روز به روز به یک سونامی خطرناک نزدیک می‌شود که اسراییل بر آن نظارت دارد.

رئیس اتحادیه علمای اسلام در استان دیالی عراق با اشاره با حمایت های جمهوری اسلامی ایران از عراق در جنگ با داعش گفت که اگر ایران از سوی هر طرفی مورد تعرض قرار گیرد اعلان جنگ می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، جبار المعموری، رئیس اتحادیه علمای اسلام در استان دیالی عراق و از فرماندهان حشد الشعبی در گفت وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: تمام اقشار عراقی موضع جمهوری اسلامی ایران در زمان جنگ با داعش را فراموش نخواهند کرد زیرا در زمانی که دیگر کشورها ما را تنها گذاشتند ایران با سلاح و نیروهای مستشاری از ما حمایت کرد.

وی افزود: اگر تهران از سوی هر طرفی مورد تعرض قرار گیر اتحادیه علمای اسلام اعلان جنگ عمومی خواهد داد و فرزندانمان را برای دفاع از ایران خواهیم فرستاد. منطقه خاورمیانه روز به روز به یک سونامی خطرناک نزدیک می‌شود که رژیم صهیونیستی بر آن نظارت دارد.

به گزارش ایسنا، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا سه شنبه شب در سفری غیرمنتظره و تحت تدابیر شدید امنیتی وارد بغداد شد.

او به خبرنگاران گفت: هدف از این سفر این بوده که به مقام‌های عراقی نشان دهد که آمریکا از استقلال عراق حمایت می‌کند.

پمپئو پیش از دیدارهایش با مقامات عراقی اظهار کرد که در این ملاقات‌ها به این موضوع خواهد پرداخت که هرگونه حمله‌ای از سوی ایران و گروه‌های وابسته به آن علیه نیروهای آمریکایی در عراق، بر دولت عراق نیز اثرگذاری خواهد داشت.

پیش از این نیز جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا گفته بود: " آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست اما ما آمادگی کامل داریم تا به هر گونه حمله‌ای چه از سوی نیروهای نیابتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا نیروهای نظامی قانونی ایران پاسخ دهیم".

  تعداد بازديدها: 1181
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83237
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.