تاريخ انتشار: 23 ارديبهشت 1398 ساعت 00:40:40
آقا ناصر نسخه ایران

گفتم: آقاجون دکتر خرازی وزیر اسبق امور خارجه و رییس شورای راهبردی روابط خارجی (منسوب مقام معظم رهبری) برای تبادل نظر با برخی مقامات سیاسی در مورد بحران آفرینی آمریکا علیه ایران به اروپا رفته و در دیدار پاریس و دیدار با ماریل دو سارنز رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس ملی فرانسه خواستار اقدام اروپا برای جلو گیری از مرگ برجام شد.
گفت: طبیعی است در شرایط موجود فعل و انفعالات گسترده ای را از سوی مقامات ایران و آمریکا و البته سایر کشورها برای کاهش و مدیریت تنش یا افزایش اختلافات شاهد باشیم.
گفتم رییس جمهور روحانی هم افطار میزبان تعدادی از چهره های سیاسی جناح های مختلف بود و همه را به هم صدایی در برابر آمریکا فرا خواند همچنین سردار سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه نیز برای ارائه پاره ای توضیحات در مجلس سخنرانی کرد.
گفت: افزایش تحرک ضد ایرانی آمریکا طبیعتا نیازمند همخوانی و هم آوایی جدی تر آحاد و اقشار مردم کشورمان است تا بتوانیم در شرایط ضرور دست بر زانوی خود گذاشته تا بایستیم.
گفتم: اما چرا برخی اشخاص ، رسانه ها و جریانات سیاسی از میان اعلام محورهای متعدد از سوی شخصیت رسمی و دیپلماتیک ارشد کشور مانند عراقچی همه نکات کلیدی را نادیده گرفته و به بهانه ابهام در درک یک جمله در خصوص مسئولیت جهانی در قبال ۴ میلیون مهاجر جنگ زده افغانستان قیصریه به آتش کشیدند؟
گفت: آقاجون عبور از بحران امروز آمریکا و بسیاری از بحران های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی خود ساخته داخلی را می توان با ارجاع به بازگشت همه به اخلاق و شرافت کریمانه مدیریت کرد، چنانکه امروز خبر رفتار شریف و کریمانه ناصر خان کارگر شهرداری ارومیه ۵ هزار دلار پول را به صاحبش برگرداند
منافی می توانست در تیتر اول اخبار ایران قرار گیرد.
*ناصر قصه امروز ایران کارگر فضای سبز شهرداری است که در وانفسای تعریف آلودگی به کاسبکاری در اقتصاد تا سیاست و دینداری و در روزهایی که نزولخواران بهره ۱۰۰٪ طلب می کنند پس از یافتن کیف حاوی ۵ هزار دلار (حدود 75میلیون تومان) را  ساده تر از آنچه بتوان تصور کرد به رسم امانت همراه انواع کارت و مدارک هویتی به صاحبش باز گرداند.
*حتما امروز هم مانند تمامی روزها و سال های گذشته همه مقامات ، سیاسیون تا آحاد مردم می توانند نسخه شفا بخش منازعات تمام ناشدنی قدرت و سیاست در کشورمان را تا مدیریت یکپارچه سازی کشور برای مدیریت بحران آمریکا را در تبعیت از رفتار و منش شرافت کریمانه ناصر خان منافی سراغ بگیرند

  تعداد بازديدها: 2937
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83276
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.