تاريخ انتشار: 25 ارديبهشت 1398 ساعت 00:17:22
جنگ و دیوانه

گفتم: آقاجون حضرت امام (ره) در اولین سخنرانی عمومی پس تهاجم عراق به ایران فرمودند: دیوانه ای سنگی در چاه انداخته است که دال بر جهالت و حماقت صدام و البته همراهی مردم عراق در آغاز جنگی بی سرانجام با ایران بود.
*احتمال سنگ اندازی ترامپ دیوانه در چاه آرامش ایران چقدر است؟ آیا راهی منطقی ، قابل دسترس و بدون هزینه جانی برای ممانعت از چنین حماقت و جنایتی برای ایران می شناسیم؟
گفت: سنگ اندازی صدام دیوانه به جنگی هشت ساله ، بالغ بر یک میلیون شهید و جانباز و چند میلیون خانواده آسیب دیده مرتبط با ایثارگران و خسارت های عظیم مالی و صنعتی منجر گردید ضمن اینکه حداقل ده سال توقف اقدامات عمرانی و بنابر اعلام رسمی به نقل سازمان ملل ۱۰۰ و به نقل ایران ۱۰۰۰ میلیارد دلار خسارت مالی به کشورمان تحمیل کرد لذا طبیعی است که مسئولین قبل از اتخاذ هر تصمیم و اقدامی پر هزینه و به شدت موثر در آینده کشور باید به رای مستقیم و قابل اتکاء آحاد مردم در خصوص تمایل و آمادگی برای پرداخت مجدد چنین هزینه های جبران ناپذیری مطلع باشند ضرورتی که به زغم بخشی از اهل سیاست هنوز غیر ضروری و اضافه قلمداد می شود.
گفتم: طی روز گذشته تصاویر کوتاهی از استقرار سیستم های جدید دفاعی در عسلویه در فضای مجازی منتشر و این سوال را مطرح کرد که اصولا تاسیسات بسیار حیاتی چهار استان خوزستان ، بوشهر ، هرمزگان و سیستان و بلوچستان که در ساحل و آبهای خلیج فارس و دریای عمان جا یابی شده اند از قابلیت دفاع ضد موشکی برخوردارند؟
*واقعا اگر خدای ناکرده مثلا تاسیسات آبی و خشکی عسلویه یا نیروگاه تازه تاسیس بوشهر ، بندر شهید رجایی یا امام و منطقه مکران و غیره مورد هدف قرار گیرد ایران از ناحیه هر کدام با چه هزینه های مادی و معنوی مواجه خواهد شد؟
گفت: آقاجون قطعا تمامی سطوح مختلف مسئولین لشگری و کشوری علی رغم مواضع اعلامی در صدد راه یابی برای ده ها مورد قابل اشاره از این دست هستند موارد متعددی که حتما قابلیت طرح در تریبون های عمومی را نداشته اما منطقا باید از دغدغه های ابتدایی مسئولین بوده باشد همزمان با سخنان مقتدرانه مقامات لشگری شاید حضور دکتر خرازی رییس منصوب مقام معظم رهبری در شورای راهبری روابط خارجی برای دیدار و مذاکره در مورد ضرورت پایبندی اروپا به برجام با برخی مقامات اروپایی در فرانسه از چنین دقتی سرچشمه گرفته باشد.

  تعداد بازديدها: 2886
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83292
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.