تاريخ انتشار: 12 خرداد 1398 ساعت 22:47:01
اجیر کردن زنان برای باج‌گیری از سیاسیون مغایر معیارهای نهادهای اطلاعاتی است

طرح مسائلی مانند دام گذاشتن برای سیاسیون توسط یک زن با معیارهای شرعی، حرفه‌ای و اخلاقی دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی مغایر است.

خبرگزاری فارس در توییتر خود به نقل از یک کارشناس امنیتی استفاده نهادهای امنیتی از زنان را برای دام گستری و تخلیه اطلاعاتی سیاسیون که در اصطلاح پرستو نامیده می‌شوند، تکذیب کرد.

به گزارش عصر ایران، خبرگزاری فارس روز گذشته با انتشار یک رشته توییت به نقل از "یک کارشناس امنیتی" نوشت:

«ادعاهای عجیب برخی افراد و جریانات که در ظاهر قصد حمایت از نجفی را دارند، بزودی به رسوایی بیشتر این افراد منجر خواهد شد.

طرح مسائلی مانند دام گذاشتن برای سیاسیون توسط یک زن با معیارهای شرعی، حرفه‌ای و اخلاقی دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی مغایر است.»

این کارشناس مسائل امنیتی با اشاره به "شیوه‌های غیرانسانی سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی صهیونیست‌ها و برخی کشورهای غربی" گفت: «متاسفانه در مواردی مشاهده شده که این سرویس‌ها با اجیر کردن زنان، سعی در سوءاستفاده و تخلیه اطلاعاتی یا باج‌گیری از سیاسیون کرده‌اند.

اما این روشهای ناصواب با مبانی فکری جمهوری اسلامی در تضاد است و به هیچ عنوان دستگاههای اطلاعاتی جمهوری اسلامی از این روشها حتی برای دشمنان خود نیز استفاده نمی‌کند».

در ادامه این توییت آمده است: «اگر مسئولین ذیربط به پاسخ استعلام‌های دستگاههای اطلاعاتی توجه می‌کردند شاید امروز شاهد این اتفاقات تلخ نبودیم.

امیدوارم من‌بعد کمتر شاهد مقاومت‌های دولتمردان در این زمینه باشیم.»

  تعداد بازديدها: 981
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83486
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.