تاريخ انتشار: 26 خرداد 1398 ساعت 01:09:34
ولَا یَزَالُونَ مُخْتَلِفِینَ إِلاَّ مَن رَّحِمَ رَبُّکَ

گفتم: آقاجون بنابر اخبار تلگرامی طی روزهای گذشته تجمع خودجوش! مقابل سفارت انگلیس شکل گرفت معترضین علیه میهمانی جشن سالروز تولد ملکه انگلیس که همزمان در تمام سفارتخانه های بریتانیا با حضور میهمانانی از کشور میزبان و اتباع سایر کشورها برگذار می شود شعار داده و شب نیز با پروژکتور روی دیوار سفارت فیلم ضد انگلیسی پخش کردند.
گفت: بنابر اخبار تلگرامی سفارت روسیه هم به مناسبت روز ملی جشن مشابهی در تمام سفارتخانه های این کشور با دعوت از میهمانانی از کشور میزبان و اتباع سایر کشورها برگذار کرد جشنی که در تهران با حضور میهمانانی از سپاه و ارتش و البته بدون برپایی تجمع خود جوش مقابل سفارت بود.
گفتم: برپایی جشن مناسبتی سفارتخانه ها با حضور میهمانانی از مقامات و اتباع کشور میزبان و سایر اتباع خارجی امری معمول و رایج است؟
گفت: سفارتخانه های ایران نیز به مناسبت های ملی و مذهبی مانند ۲۲ بهمن هر سال برنامه مفصلی دارند جشن های سفارت ایران طبیعتا با استفاده از المان های سنتی و مذهبی برگزار و شرکت کنندگان ملزم به مراعات آداب سفارت ایران هستند.
- مانند جشن ۲۲ بهمن که هر ساله در تمامی سفارتخانه های ایران حتی در آمریکا با حضور میهمانان برگزار می شود بی آنکه میهمانان از طرف دولت یا تجمعات خود جوش کشورشان به جاسوسی ، وطن فروشی ، بی دینی و ...متهم و محکوم گردند.

گفتم: قدوسی یکی از نمایندگان مشهد در مجلس طی روزهای گذشته مدعی شد  عکس هایی از حضور برخی ایرانیان در جشن سفارت در اختیار دارد که در صورت انتشار ... چه خواهد شد.
گفت: با فرض صحت ادعای سردار قدوسی نماینده مجلس و از فرماندهان سپاه مشهد سوالاتی مطرح است که شاید برای تجمع کنندگان خود جوش مقابل سفارت انگلیس نیز قابل تامل باشد.
- تجمع کنندگان خود جوش مقابل سفارت هم قطعا می دانند که حتی تصویر برداری از محوطه بیرونی سفارت جرم و باید توسط پلیس دیپلماتیک مورد برخورد جدی قرار گیرد.
- میهمانان در مراسم سفارت مجاز به تصویر برداری علی الخصوص از روابط خصوصی سایرین نیستند اصولا تصویر برداری داخل محیط های خارجی مانند سفارت مانند محوطه بیرونی جرم محسوب می گردد.
- هیچ سفارتی بی اطلاع و کسب رضایت میهمانان انتشار تصویر را مجاز نمی دانند تصاویر یادگاری رسمی سفارت نیز راسا در اختیار افراد داخل عکس قرار داده می شود.

گفتم: بنابر موارد مذکور چگونه و توسط چه کسانی در روز برگزاری جشن عکس های خاصی از میهمانی داخل سفارت انگلیس که حتما از سرویس امنیتی و حفاظتی بسیار بالایی باید برخوردار باشد جهت افشاگری در اختیار سردار قدوسی قرار گرفته است؟
گفت: دسترسی قدوسی به اطلاعات به لحظه سفارت انگلیس در تهران به چند روش ممکن به نظر می رسد.
- قدوسی نماینده مجلس عوامل داخلی سفارت را به استخدام خود گرفته باشند که باید حتما با کسب مجوز از دو نهاد رسمی امنیتی کشور وزارت اطلاعات یا اطلاعات سپاه باشد.
- برخی از میهمانان سفارت از دوستان و وابستگان سردار بوده و تصاویر خود را جهت افشاگری در اختیار قدوسی قرار دادند.
- افسر جاسوسی انگلیس در سفارت بواسطه مرتبطین سردار مواردی را جهت تفرقه افکنی از برخی میهمانان خاص تهیه و با شناخت روحیه جنجال آفرینی جهت افشاگری و فضاسازی منفی به دست کریمی قدوسی نماینده مشهد رساندند.

گفتم: گزینه سوم حداقل باید برای مراجع حفاظت اطلاعات مراکز نظامی سپاه و ستاد کل قابل تامل و بدلیل ماهیت نظامی سردار قدوسی مورد پیگیری جدی قرار گیرد واقعا تجمع کنندگان خود جوشان مقابل سفارت که توسط پلیس نیز همراهی می شوند باید توضیح دهند چرا تلاش می کنند انگلیس حامی برجام به اردوی ضد ایرانی مثلث شیطانی آمریکا ، اسرائیل و عربستان باز گردد؟
گفت: آقاجون باید برخی بطور جدی به جرم تلاش برای بازگرداندن انگلیس به اردوی ضد ایرانی آمریکا در برابر افکار عمومی محاکمه گردند اما گزینه دیگری هم در مورد ادعای افشاء تصاویر جشن قابل طرح است.
- گزینه ای حتما بیش از سایر سه گزینه  اول باید نگران کننده و مورد بررسی مراکزی مانند  حفاظت اطلاعات سپاه و ستاد کل باشد.
- مقام معظم رهبری مکرر تاکید فرمودند ایجاد تردید ، ناامیدی و تفرقه افکنی در کشور مصداق بارز خیانت به مردم و اسلام می باشد.
- لذا باید بپذیریم شاید خدای ناکرده افسر جاسوسی سفارت انگلیس در تهران تصاویر خاصی را تهیه تا در آستانه رویارویی نظامی احتمالی ایران و آمریکا که بیش از همیشه نیازمند همدلی و همصدایی ملی هستیم جهت تشویش اذهان عمومی و تفرقه افکنی مستقیما در اختیار قدوسی قرار داده باشد که حضرت امام رحمه الله علیه نیز مکرر می فرمود تفرقه از شیطان است.

  تعداد بازديدها: 4068
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83586
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.