تاريخ انتشار: 26 خرداد 1398 ساعت 01:41:07
إنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ

گفتم: آقاجون کیهان نوشته ترامپ التماس کرد و موسای ما عصا انداخت.
گفت: بنابر نص ایات قرآن آنکه فرستاده شد موسی بود که با نفی فرعون روبرو شد ثُمَّ بَعَثْنَا مِنْ بَعْدِهِمْ مُوسَى بِآيَاتِنَا إِلَى فِرْعَوْنَ وَ مَلَئِهِ فَظَلَمُوا بِهَا التماس کرد سپس فرعون استکبار ورزیده و معجزه خواست قَالَ إِنْ كُنْتَ جِئْتَ بِآيَةٍ فَأْتِ بِهَا إِنْ كُنْتَ مِنَ الصَّادِقِينَ بنابراین موسی به فرمان خدا عصا افکند فَأَلْقَى عَصَاهُ و اژدها آشکار شد.
گفتم: غلط نویسی جریان فکری کیهان که تاثیری در اهمیت اصل پاسخ صریح مقام معظم رهبری به درخواست تسلیم پیام ترامپ رییس جمهور ایالات متحده ندارد؟
گفت: اینکه مقام معظم رهبری چرا از پذیرش پیام رییس جمهور آمریکا امتناع فرمودند در همان جلسه مورد توضیح معظم اله قرار گرفت اما اینکه کیهان نویسان بخواهند با وارونه نمایی و جعل واقع قضاوت مردم را نسبت به صحت اقدام رهبری منحرف کنند موضوعی است که باید توسط مقامات ذی ربط مورد تامل و بررسی قرار گیرد.
گفتم: یعنی رهبری به رسم ابلاغ پیام توسط رسولان الهی به مستکبران حاکم مانند فرعون ، نمرود ، خسرو و بسیاری دیگر از فرصت بهره گرفته و فضای گفتگو و اثرگذاری مستقیم بر مقامات ، جریانات سیاسی و افکار عمومی ایالات متحده را فراهم می کردند؟
گفت: قطعا اگر منش ترامپ متفاوت از وضعیت موجود یا اقدامات برجامی متفاوت و مبتنی بر عمل به وعده بود یا شرایط حضور در منطقه به نفع استقرار صلح عادلانه و پایدار سوق داده شده بود طبیعتا موضع و برخورد مقام معظم رهبری نیز می توانست بسیار متفاوت از امروز باشد که در جای خود حتما قابل تامل و بررسی است.
- اما هدف این نوشته جلب توجه به تعابیر انحرافی جریان فکری کیهان برای ابهام آفرینی در توصیف صحنه رویارویی و صحت تصمیم و اقدام رهبری در برابر انتقال درخواست مستکبرانه و به فرمایش رهبری عوام فریبانه رهبر آمریکا است.

گفتم: جریان فکری کیهان در واکنش به سفر رامبدجوان و همسرش به کانادا نوشت عناصر معلوم الحال و بی اعتقاد باید پاکسازی شوند.
گفت: ابهام در مرجع مورد اشاره و خطاب جریان فکری کیهان باید بسیار مهمتر از جنجال سازی در خصوص تصمیم و اقدام فردی و خصوصی آقای جوان و همسرش باشد موضوعی که حتما مورد نظر کیهان تیز هست.
گفتم: هدف کیهان با طرح موضوع ضرورت پاکسازی افراد معلوم الحال و بی اعتقادی مانند آقای جوان چیست؟
گفت: امثال آقای پاکدل ، محمودی ، جوان ، مدیری ، عبدی ، فردوسی پور ، رشید پور ، حسنی ، شهریاری ، مدرس ، کاردان و بسیاری دیگر از زنان و مردان ایران تمام سال های عمر کاری خود را با تلویزیون آغاز و ادامه دادند لذا علی الظاهر به زعم جریان فکری کیهان باید از تلویزیون پاکسازی شوند چون براساس نص احکام شرع مقدس و فصل سوم و اصل ۴۱ قانون اساسی هیچ مقام و مرجع نمی تواند حقوق عمومی و ایرانیت یک ایرانی را سلب کند.
گفتم: اما تصفیه و ممانعت از فعالیت شغلی چیز جدیدی نبوده و مسبوق به سابقه است چنانکه هنوز مهر حکم به تعطیلی فردوسی پور و رشید پور خشک نشده رامبد که جوان هم هست...
گفت: براساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی مسئولیت عالی سازمان صدا و سیما با شخص رهبری است اختیار و مسئولیتی که به واسطه انتخاب و انتصاب مستقیم ریاست سازمان و ابلاغ سیاست های کلی و اجرایی حادث می گردد.
- جریان فکری کیهان با تخریب عوامل موفق و محبوب تلویزیون در واقع بی ذکر نام از الزام به پاسخگویی رهبری در برابر رفتار فردی و خصوصی عوامل پر تعداد برنامه ساز غیر موظف سازمان می گوید.

گفتم: اصل پاسخگویی که بسیار ارزشمند و طبیعتا هر مسئولی باید در چارچوب اختیارات محوله پاسخگوی دستگاه های تحت امر نیز باشد.
گفت: آقاجون قطعا رهبری نیز باید در برابر سوالات مجلس خبرگان رهبری پاسخگو باشد چنانکه در مواردی مانند عملکرد رهبری در برخورد با حوادث ۸۸ شاهد انتشار گزارش مجلس خبرگان بودیم.
- اما اینکه جریان فکری کیهان بخواهند رهبری را بعنوان مسئول عالی صدا و سیما پاسخگوی امور شخصی و خصوصی شاغلین و متخصصین مرتبط با برنامه های صدا و سیما هم معرفی کنند که حتما غیر شرعی و مغایر حقوق قانونی آحاد مردم است تلاشی انحرافی علیه حوزه توان و صحت مدیریت رهبری است که در وصف جریاناتی از این دست فرمودند: سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَسْتَغْفَرْتَ لَهُمْ أَمْ لَمْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ لَنْ يَغْفِرَ اللَّهُ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ

  تعداد بازديدها: 4187
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83588
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.