تاريخ انتشار: 31 خرداد 1398 ساعت 22:57:09
آماده جنگ آمریکایی

گفتم: آقاجون پس از انتشار خبر سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته MQ-4C آمریکا در سواحل کوه مبارکه استان هرمزگان توسط پدافند ضد هوایی نیروهای مسلح ایران به نظر می رسد با شرایط ملتهب و پیچیده در آستانه بحران و حتی بروز جنگ روبرو باشیم.
گفت: اقدام نیروهای مسلح ایران در سرنگونی پهپاد متجاوز جاسوسی آمریکا در چارچوب قوانین و قواعد بین المللی انجام و ایران نیز پس از برخورد منتقی با متجاوز ضمن ارائه و اسناد و مدارک لازم به دبیر کل سازمان ملل متحد و سفیر سوییس در تهران از آمریکا بدلیل نقض حریم هوایی ایران شکایت و اعتراض کرده است.
گفتم: رییس جمهور ایالات متحده آمریکا طی پیامی کوتاه ایران را تهدید به عملیات متقابل کرده است.
گفت: رییس جمهور آمریکا می تواند جهت کسب تجربه و فهم بهتر شرایط داستان فرار مفتضحانه نیروهای زبده واکنش سریع آمریکا از صحرای طبس را مرور و از مقاومت ۸ ساله رزمندگان ایرانی با دست خالی در برابر سیل تجهیزات نظامی شرقی و غربی ، پول عربی و نیروهای مزدور استخدامی ارتش صدام سوال کند تا بیشتر با معنای مقاومت ایرانی آشنا و عاقلانه از ایرانی مجهز در هراس باشد.
گفتم: رییس جمهور و مقامات نظامی و سیاسی آمریکا در تلاش برای اثبات ادعای هدف گیری پهپاد فوق پیشرفته MQ-4C  در خطوط بین المللی پروازی هستند.
گفت: آمریکا بدنبال راهکاری است تا آسیب پذیری تجهیزات فوق مدرن را توجیه و سرنگونی پهپادهای جاسوسی را به غافلگیری در شرایط غیر عملیاتی نسبت دهد اما ما و فرماندهان آمریکایی به خوبی بر واقعیت توانمندی مبتنی بر بازدارندگی دفاعی و البته در صورت لزوم قدرت تهاجمی ایران واقفیم.
گفتم: بهرحال نمی توان و نباید قدرت نظامی عظیم آمریکا را نادیده گرفت.
گفت: ایران حتی واقعیت های نظامی همسایگانی بند انگشتی چون بحرین را نیز نادیده نگرفته و نخواهد گرفت اما آمریکا و همه دیگران نیز به خوبی می دانند ایران حتی پس از از دست دادن تمامی امکانات و تجهیزات در ابتدای راه رسیدن به ایران دفاع مقدس خواهد بود ایرانی که علی رغم فقر مطلق تجهیزات نظامی حتی در سطح دسترسی به سیم خاردار و پوتین می تواند چون کوهی استوار ایستاده بجنگد.
گفتم: بسیاری از خبرکزاری ها به نقل از منابع آمریکایی نوشتند که ترامپ رئیس جمهور آمریکا در آستانه دستور حمله محدود به ایران رویکرد مذاکره را انتخاب کرد.
گفت: آقاجون شاید ترامپ چنین کرده باشد اما در اصل موضوع تفاوتی ایجاد نمی کند فرماندهان ارشد آمریکا و مشاورین منطقه ای بیش از توجه به خواست و تمایلات رییس جمهور آمریکا به ایران می اندیشند، می اندیشند ایران درگیر با آمریکا چگونه ایرانی خواهد بود؟
- فرماندهان آمریکایی حتما باید بیاندیشند آمریکا و آمریکایی درگیر با ایران می تواند به اندازه کافی از ایران دور باشد؟
- ما نیز با صدای بلند مکرر اندیشیده ایم که آیا آمریکا و آمریکایی درگیر با ایران اصولا می تواند از ایران فاصله بگیرد؟
- ما شاید به دقت ندانیم آمریکا برای آغاز یک تصمیم احمقانه و خطرناک چه خواهد کرد اما اطمینان داریم چگونه باید چنین آمریکایی را پشیمان کنیم.
- باید همه آحاد مردم و مسئولین بدانند امروز تا پایان حماقت آمریکایی هر ندا و رفتار تفرقه افکنانه و وحدت شکن از ناحیه هر شخص ، جریان و مقامی خیانت به ایران و اسلام خواهد بود.

  تعداد بازديدها: 4005
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83631
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.