تاريخ انتشار: 22 تير 1398 ساعت 01:32:06
مقاومت با وجود تحریم‌ها قدرتمندتر از هر زمان دیگری است / یکی از ثمرات پیروزی در جنگ ۳۳ روزه امنیت پایدار لبنان است

دبیر کل حزب‌الله لبنان شامگاه جمعه در مصاحبه با یک شبکه خبری لبنانی به سوالات مختلفی درباره تحولات لبنان و منطقه پاسخ داد

«سید حسن نصرالله» در مصاحبه با شبکه خبری المنار درباره تحولات لبنان و منطقه از جمله سالگرد جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی صحبت کرد.

وی در ابتدای این مصاحبه گفت که وظیفه خود می‌دانم که یادبود پیروزی جنگ 33 روزه، به تمامی کسانی که این پیروزی را بوجود آوردند و در مقدمه آنها خانواده شهدا، رزمندگان، مجروحان و تمامی ارکان معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت تبریک بگویم.

دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت: تمام دستاوردهای جنگ 33 روزه نه تنها همچنان پابرجاست بلکه تثبیت شده و شاهد یکی از نتایج این معادله در لبنان هستیم که 13 سال است این کشور در امنیت قرار دارد که هیچ کسی آن را به لبنان نداده بود. امنیتی که در لبنان وجود دارد را خود لبنانی‌ها ایجاد کردند و مهمترین عنوان امروز توازن بازدارندگی میان لبنان و رژیم صهیونیستی و به صورت مشخص میان مقاومت ملت و اسرائیل بوده که خود را قدرتی بزرگ می‌داند.

سید حسن نصرالله اضافه کرد: اسرائیل نیز به معادله کنونی اذعان دارد، زمانی که می‌گوییم پس از جنگ 33 روزه دشمن قبل از هرگونه تجاز به لبنان هزار بار  محاسبه انجام می‌دهد، این موضوع هر روز بیش از گذشته تقویت می‌شود.

*فارس

  تعداد بازديدها: 2615
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83793
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.