تاريخ انتشار: 14 مرداد 1398 ساعت 23:01:26
پشت پرده پخش نشدن نشست ظریف از شبکه خبر

این رفتار عجیب شبکه خبر واکنش های منفی زیادی در پی داشت و اعتراض گسترده ای در فضای مجازی شکل گرفت.

به گزارش جماران؛ برنا نوشت: نشست خبری وزیر امورخارجه کشورمان در حالی از رسانه های مختلف جهان به صورت زنده پخش شد که شبکه خبر در اقدامی عجیب از پوشش این برنامه خودداری و تنها بخش های کوچکی از آن را پخش کرد.

این رفتار عجیب شبکه خبر واکنش های منفی زیادی در پی داشت و اعتراض گسترده ای در فضای مجازی شکل گرفت.

اما دلیل تحریم ظریف توسط شبکه خبر چه بود؟ صبح امروز با توجه به حضور بیش از ۲۰۰ خبرنگار و عکاس، طبق عرف اینگونه نشست ها، با حضور خبرنگاران برای نوبت سوال قرعه کشی شد، در پایان این قرعه کشی اسم خبرنگاران شبکه خبر در نیامد و طبعا نمی توانست سوال بپرسد، همین مساله موجب اعتراض شدید خبرنگار شبکه خبر می شود. این خبرنگار که سابقه حاشیه سازی برای دولتمردان را دارد مدعی می شود چون شبکه خبر به صورت زنده قرار است مصاحبه را پخش کند، او "حق" دارد از ظریف سوال بپرسد! خبرنگاران سایر رسانه ها هم وقتی این رفتار بچه گانه خبرنگار شبکه خبر را می بینند از مسوولان برگزاری می خواهند به رفتار حرفه ای و نتیجه قرعه کشی احترام بگذارند. پس از دقایقی و در حالیکه قرار بود شبکه خبر این نشست را زنده پخش کند، با رفتار غیرحرفه ای مدیران شبکه، این نشست از کنداکتور خارج می شود.

لازم به ذکراست، خبرگزاری صدا و سیما برخلاف شبکه خبر، به شکل تصویری و متنی نشست خبری ظریف را پوشش می دهند تا نشان دهند تفاوت رفتار حرفه ای و غیرحرفه ای چیست؟

  تعداد بازديدها: 1011
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83954
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.