تاريخ انتشار: 19 مرداد 1398 ساعت 00:16:37
اتحاد داخلی و خارجی علیه وزیر خارجه ایران

گفتم: آقاجون کانال انتخاب به نقل از یاداشت تزوی کان کارشناسان اندیشکده بنیاد دفاع از دموکراسی‌ نوشت: احمد جنتی به عنوان یکی از مهمترین عوامل پشت صحنه انتخاب رهبر آینده ایران باید در فهرست تحرم های آمریکا قرار گیرد.
گفت: کان مانند بسیاری از کارشناسان بنیاد دمکراسی معتقد است آیت‌الله جنتی با در اختیار داشتن دو موقعیت ممتاز حکومتی ، دبیری شورای نگهبان و ریاست مجلس خبرگان عملا از امکان اثرگذاری مستقیم بر ترکیب نمایندگان مجلس خبرگان و مدیریت مباحث قابل طرح در مجلس خبرگان برخوردار است لذا از عناصر موثر بر انتخاب رهبری آینده محسوب می شود.
گفتم: علی رغم موقعیت ممتاز آیت‌الله جنتی اما انتخاب رهبری از اختیارات خاص خبرگان و البته پذیرش و همراهی اکثریت مردم است که بدون مردم حتی ادامه اعمال امامت نزدیک ترین افراد به پیامبر خدا هم ممکن نیست.
گفت: بهرحال هر ایرانی به دلایلی می تواند در فهرست تحریمی آمریکا قرار گیرد.
گفتم: متاسفانه در اقدام مشترک و همزمان با مقامات آمریکایی مثل پمپئو ، بولتون یا مراکزی مانند بنیاد دموکراسی یا مقامات صهیونیستی اسرائیل و وهابی عربستان برخی جریانات فکری و سیاسی داخلی مانند گروه جبهه پایداری مشهور به حامیان احمدی نژاد تا جریان فکری کیهان و اخیرا جریانی از موتلفه از تحریم دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران استقبال و تاکید کردند.
گفت: نکته حائز اهمیت اینکه علاوه بر موارد مذکور شاهدیم که همزمان با ادامه اصرار مراکز خارجی مبنی بر ضرورت افزایش سطح تحریم تا اخراج از فضای توئیتر علیه دکتر ظریف جریان داخلی نیز با افزایش تند خویی پا را فراتر از تخریب گذاشته و وزیر امور خارجه ایران را رسما تهدید به محاکمه تا حذف فیزیکی می کنند.
گفتم: از جریان خارجی فعال در جبهه دشمن در اوج جنگ دیپلماتیک و جنگ اقتصادی و رویارویی مقدماتی نظامی انتظاری جز این نیست اما جریان داخلی چرا حداقل علی رغم اطلاع از تایید اخیر مقام معظم رهبری و سایر مقامات عالی رتبه کشوری و لشگری نسبت به دکتر ظریف همچنان و همسو با دشمن به تخریب وزیر امور خارجه ایران اصرار دارند.
گفت: آقاجون امروز دادستانی در پی نشر شایعه پیرامون ریاست سابق قوه قضائیه و دادستان تهران به فوریت بر اقدام قضایی علیه مبادی شایعه تاکید کرد اقدامی که می توانست حداقل یک بار توسط دادستان در برخورد با موضع گیری تخریبی جریانهای همسو با جبهه دشمن علیه وزیرخارجه ایران هم مورد عمل قرار گیرد.
جریانی که بی توجه به پاسخ محبت آمیز مقام معظم رهبری و حضور رییس جمهور ، رییس مجلس و فرمانده سپاه قدس در محل وزارتخارجه یا صدور بیانیه سپاه در حمایت از وزیر خارجه می تواند همچنان به اقدامات تخریبی دشمن شاد کن ادامه دهد.

  تعداد بازديدها: 3719
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=83985
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.