تاريخ انتشار: 09 شهريور 1398 ساعت 01:34:10
لعنت ابدی بر فرقان و نفاق

گفتم: آقاجون مصباح یزدی اظهار داشت: می‌پرسند چرا تلاش نمی‌کنیم مثل سوییس باشیم؟ وی تاکید کرد علیرغم پیشرفتهای فکری و معنوی جامعه بعد از پیروزی انقلاب، هنوز در پاسخ به این سوال جواب ساده ، روشن ، قانع کننده ، دلپذیر  و مناسبی ندادیم.
گفت: اینکه چرا نمی توانند به شکلی هدایت کنند که جامعه اسلامی از آسایش ، آرامش ، امنیت و رفاه برخوردار باشد سوال نیست بلکه توبیخ و شماتت، ناتوانی و استیصال مدیریتی است.
گفتم: آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد این سوال وجود دارد که چه اشکال دارد که ما هم همانند آنها کشوری امن برای خود ساخته و پیشرفت علمی داشته و کشوری امن برای پول و سرمایه دیگر کشورهاست باشیم؟ چرا باید این همه جنگ و نزاع اطراف ما باشد؟
گفت: اینکه چه کسی ایشان را مورد سوال قرار داده نمی دانم اما فصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از آیات قرآنی است دستیابی به بسیار فراتر از سوئیس را وظیفه ابتدایی حکومت اسلامی می داند.
گفتم: آیت الله مصباح یزدی فرموده آیا آفریده شدیم که آسوده بخوریم و بخوابیم و در آخر از دنیا برویم؟ برخی اینگونه فکر می کنند که بهترین شکل این زندگی در نهایت همانند کندوی زنبور عسل است که یک عده حیوان دور هم زندگی کرده و بر روی معطرترین گل ها بوده و شیرین ترین مواد غذایی را تولید کرده و در نهایت هم بمیرند.
گفت: وعده حضرت باریتعالی در بسیاری از آیات به شرایط زندگی مرفه در کمال آسایش زنان و مردان مومن در بهشت حتما به معنای فرض زندگی حیوانی برای اشرف مخلوقات و خلیفه الله نیست هر چند ایشان رفاه آسایش ، آرامش و امنیت را از حقوق حیوانی بدانند.
*آیا آیت الله می دانند که قانون گذار و دولت طی نزدیک به ۱۴ سال گذشته حتی قادر به حذف شناسنامه فوت شدگان از فهرست دریافت یارانه چهار دلاری نشدند اما ۸۰٪ مروم سوئیس در رفراندومی آزاد سال ۹۵ به دریافت یارانه مادام العمر ماهانه ۲۵۰۰ دلاری نه گفتند.

گفتم: ﺷﻬﺮﻭﻧﺪ ﺳﻮﺋﯿﺴﯽ ﺍﺯ جوان ﺍﻳﺮﺍﻧﻲ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﺭﻭﯾﺎﻫﺎﯼ ﺗﻮ ﭼﯿﺴﺖ؟
جوان ایرانی جواب ﺩﺍﺩ
ﺷﻐﻞ
ﺩﺭﺁﻣﺪ
ﻫﻤﺴﺮ
سلامتی
ﺧﺎﻧﻪ
ﺍﺗﻮمبیلِ
ﺷﻬﺮﻭﻧﺪ ﺳﻮﺋﯿﺴﯽ ﮔﻔﺖ ﻣﻦ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺣﻘﻮﻕ ﺍﻭﻟﯿﻪ‌ شهروند بر حکومت ﺳﻮﺍﻝ ﻧﮑﺮﺩﻡ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ آرزوهاﯼ ﺗﻮ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ!
نگاه جوان ایرانی مات و مبهوت در چهره شهروند سوئیسی ماسید و خیره ماند.
گفت: آقاجون لعنت خدا بر حیوانات منحرفی چون رهبران فکری و سازمانی گروهکهای فرقه گرای فرقان و نفاق که بسیار بسیار هوشمندانه و باشناختی دقیق توانستند جامعه اسلامی را از وجود عالمان دینی روشن ضمیر و آگاهی چون مطهری ، بهشتی ، قاضی ، صدوقی ، اشرفی ، دستغیب ، مدنی و ..... محروم کنند.
*لعنت ابدی بر حیوانات بسیار هوشمندی که به تیر شقاوت باغ پر بار عالمانه دیروز ایران را به بیابانی تبدیل کردند تا مردمی که امام خمینی(ره) بهتر از امت رسول خدا و امیرالمومنین می دانست، به جرم تمایل به کسب حقوق ابتدایی مثل آرامش ، آسایش و امنیت مبتلا به خوی حیوانی خوانده شوند.

  تعداد بازديدها: 4434
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84078
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.