تاريخ انتشار: 28 مهر 1398 ساعت 17:29:16
خسته نباشی کربلایی!!

گفتم: آقاجون یکی از کانال های تلگرامی نوشته: امسال هم خودتان را به کربلا رسانده و اربعین هزار و سیصد و هشتادمین سالگرد شهادت امام حسین را به سوگ نشستید.
گفت: خدا را شکر هنوز سرمان پر از هوای راهپیمایی اربعین حماسه حسینی است که لحظه لحظه ی عزت و بزرگی است، شیعه سوگوار نیست که حماسه عظیم بشری را مرور می کند به همین دلیل دهه محرم تا رسیدن به روز عاشورا را پاس می داریم، محرم به عزا و ماتم نمی رسد که سرزندگی و انگیزه مضاعف است.
گفتم: نوشتند راه ها چطور بود؟ کودکان کار را دیدی؟ کارتن خواب ها را چطور؟ میدانی در کشور خودت از چند کربلای خانگی گذشتی تا به هزار و سیصد و هشتادمین سوگ امامت بنشینی؟
گفت: نسل من وقتی از ۷ سالگی برای کمک به خانواده ، مسئولیت پذیری و کسب مهارت در کنار تحصیل به کار مشغول بود، نمی دانست که کودک کار است، نمی دانست که هر بیکار الدوله و وامانده به بهانه دلسوزی برای دیروز ما به خود ستائی سرگرم خواهد بود، نمی دانست هر حرکت بی آلایش و پاک اجتماعی را هم به بهانه مصادیقی مشابه حال دیروز ما مورد هجوم قرار خواهند داد، در حالی که ما با تجربه پر مشقت دیروز مشتاقانه با عشقی معقول در مسیر حماسه کربلا گام بر می داریم.
گفتم: نوشتند در بین راه چه خوردی خرما - حلوا - ماهی - و انواع خوراکی ها که نشان از مهمان نوازی عراقی ها دارد!
نشان از مهمان نوازی همین برادران دینی که چندی قبل خرمشهرمان را خدا از دستشان آزاد کرد!
گفت: افرادی از این دست قادر به درک چرایی برخورد رحمانی پیامبر اسلام (ص) و امیرالمومنین (ع) با دشمنان شکست خورده نبوده و نیستند، نمی دانند که مردم عراق از حکومت صدام به چه مصائبی گرفتار شدند و متحمل چه جنایاتی بودند و قطعا نمی توانند درک کنند که شیعیان عراق با چه کم و کیفی امروز پذیرای برادران و خواهران ایرانی و جهانی خود در اربعین هستند.
گفتم: نوشتند مهمان نوازی برادران عراقی که در جنگ به خاک و ناموس و مال و فرهنگمان تجاوز کردند چطور بود؟
غذایشان بوی خون شهدا را نمی داد؟
گفت: من و برادرانم به وقت نیاز دین و میهن خون و جانمان را بی هیچ چشم داشتی تقدیم کردیم، پس شاید بیش از بسیاری از حق بخشش و همراه سازی برادران و خواهران عراقی در مسیر عاشورایی کربلا هم برخوردار باشیم، نه مانند مدعیانی که دیروز به قدر هیچ هم نبودند.
گفتم: نوشتند ۱۴۰۰ سال است کربلا را به یاد داری چطور یادت رفت ۳۰ سال قبل جوانان این وطن را که در همان خاک شوم پرپر شدند؟
گفت: ما در اینجا و در دفاع از دین و میهن ایثار کردیم، نمی دانند تمام مناطق جنگی مقابله با دشمن مزین بودند به تابلوهای با مضمون تا کربلا راهی نیست که فرهنگ کربلا و عاشورا چیزی جز زیبایی و مهربانی حتی با دشمن نیست.
گفتم: نوشتند گوشه ای از فیلم عملیات کربلای ۴ و کشتار عزیزانمان بدست برادران عراقی را حتمآ دیده ای؟
ﻣﺤﻞ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﮕﻮﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﻏﻮﺍﺹ ﻫﺎﻣﻮﻥ ﺑﺎ ﺩﺳﺖ ﻫﺎﯼ بسته ﺯﺍﺋﺮﺍﻥ ﻋﺰﯾﺰ ﯾﺎﺩﺷﻮﻥ ﻧﺮﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺎﯼ ﺩﯾﺪنی بود.
گفت: شاید فیلم صحنه هایی از جنگ ما را دیده باشند اما نمی دانند تمامی شهدای معظم و ما وارثان در همان روزها و در همان لحظات سخت و پر مشغت هم با اسرای دشمن و حتی نیروهای تا دندان مسلح پشت سنگر به رسم مسلمانی بسیار مهربان و سخاوتمند بودیم.
گفتم: نوشتند ﺑﺮﺍﺩﺭﺍﻥ ﻋﺮﺍﻗﯽ ﺑﺎ کانال پر از ﻗﯿﺮ داغ ﻣﺎﻧﻊ ﻭﺭﻭﺩ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺷﻬﺮ ﺑودند، ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﻬﻤﯽ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﻧﺎﻝ ﻫﺎ ﻧﯿﺎﻓﺘﺎﺩﻩ، ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺍﺯ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺯ ﻭ ﺑﻮﻡ ﻣﻮﻗﻊ ﺁﺯﺍﺩ ﺳﺎﺯﯼ ﺧﺮﻣﺸﻬﺮ ﺯﻧﺪﻩ ﺯﻧﺪﻩ دفن شدند.
گفت: اولا کانال ها مربوط به عملیات والفجر مقدماتی بود، ثانیا دفن نشدند که سوختند، ثالثا نسوختند تا به دشمن سوزی برسیم، سوختند تا بیاموزیم که سوزاندن از مسلمانی نیست.
گفتم: نوشتند تا به حال از خودت نپرسیدی که چرا آمریکا بدون دلیل دشمن است و عراق با کشتن میلیون ها ایرانی برادر است؟
گفت: پس دردشان ما و آنها نیست که کینه از باور ما به دشمنی  آمریکا دارد که کور می نویسند و هنوز نمی دانند که شهدای دفاع مقدس حدود ۲۳۰ هزار نفر و کشته های عراق حدود ۵۷۰ هزار نفر بودند هنوز نمی فهمند که پس از شکست پی در پی عراق بود که آمریکا رسما با ساقط کردن هواپیمای مسافری ، نابودی سکوی نفتی سلمان و هدف قرار دادن ناوچه سهند وارد میدان با ما شد.
گفتم: نوشتند از خود نپرسیدی چرا فقط ۴ سال است این پیاده روی عظیم بر قرار است!!؟
گفت: اولا راهپیمایی اربعین قدمتی به بلندی حماسه عاشورا و بازگشت کاروان اسیران نینوا دارد، ثانیا قدمت لزوما دال بر حقانیت و درستی نیست، ثالثا حضور خیل عظیم و غیر قابل توصیف راهپیمایان همدل و هم صدای اربعین نمادی از اثرگذاری حیات عاشورا حتی برای کور نویسانی از این دست دارد.
*فراموش نکنیم که بنابر اخبار منتشر شده روزانه صدها منافق بی وطن مستقر در آلبانی به لجن نویسی و ترویج نفاق مشغولند.

  تعداد بازديدها: 3611
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84399
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.