تاريخ انتشار: 05 آبان 1398 ساعت 00:03:38
چند میلیارد دلار گمشده

گفتم: آقاجون چرا علی رغم اعلام خاتمه رسیدگی به موضوع حقوق های نجومی که به حداکثر ۱۰۰ مدیر از بین بیش از ۲۵۰ هزار مدیر کشوری و لشگری مربوط بود برخی نمایندگان مجلس طی روزهای گذشته مجددا با جنجال سازی بر اهمیت انتشار اسامی مدیران گیرنده حقوق های نجومی تاکید می کنند؟
گفت: در غفلت مجلس و بسیاری از مراکز نظارتی همین بس که روزهای گذشته آگهی واگذاری سرقفلی دکه سیگار فروشی در منطقه یک تهران به قیمت ۳ میلیارد تومان را ندیدند تا بفهمند اداره کشور به اندک درایتی در حد ریزگرد هم در قانون گذاران و مدیران نظارتی نیاز دارد.
گفتم: فارغ از کور رنگی و مرگ مغزی برخی از دستگاه های قانونگذاری و نظارتی که در جای خود قابل بحث است مگر یک دکه سیگار فروشی (روزنامه فروشی سابق) چه مقدار درآمد دارد که ۳ میلیارد تومان هزینه سرقفلی داشته باشد؟
گفت: آگهی دفتر مشاور املاک به درآمد متوسط حدود ۳۰ میلیون تومان در ماه اشاره دارد یعنی حداقل ماهی ۵ میلیون تومان بیشتر از درآمد مدیرعامل ایران خودرو یا سایپا که قرار است مسئولیت تامین خودروی مورد نیاز کشور را عهده دار باشند، تازه اگر در حین یا پس از اتمام مسئولیت به جرمی مثل نجومی بگیر و غیره شکار دستگاه های نظارتی مذکور نشده باشند.
گفتم: چرا برخی نمایندگان غافل و مسئولان بلند پایه دچار کور رنگی در ابتلا به هیجان سازی اجتماعی و تلاش برای مسئله سازی غیر واقعی و کاذب در افکار عمومی از هم سبقت گرفته و تقلا می کنند؟
گفت: حجت الاسلام حسن روحانی اولین دبیر شورای عالی امنیت ملی، طی سالهای ۸۴-۶۸ و رئیس جمهور فعلی کشور طی روزهای گذشته در جلسه دولت به لزوم بررسی چند میلیارد ارز گمشده کشور طی سال های دور دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد در فرودگاه های استانبول و دبی اشاره کردند موضوعی که دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور هم مجددا مورد تاکید قرار دادتد، دلارهای مفقودی که از سوی مقامات ایران تکذیب و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در مصاحبه رسمی دلارهای بی صاحب را هدیه الهی به ترکیه نامید.
گفتم: چند میلیارد دلار انتقالی و گمشده کشور در دوره قبل چه ارتباطی به حقوق نجومی حدود ۱۰۰ مدیر عالی رتبه به ارزش مجموعه چند میلیارد تومان طی سالهای ۹۶-۹۴ دارد؟
گفت: ارتباطش را می توان در انحراف افکار عمومی از توجه به چند میلیارد دلار انتقالی گمشده یا ده ها هزار میلیارد تومان به تاراج رفته در امثال بانک سرمایه و ده ها موسسه اعتباری یا زایش صدها بازیچه مانند موضوع دکل های نفتی گمشده تا امثال آریا ، خاوری ، بابک زنجانی و ... جستجو کرد.
گفتم: رئیسی ریس جدید قوه قضاییه با تاکید بر نداشتن خط قرمز در مبارزه با فساد آغاز بکار کرد، بنابراین حتما به اشاره رئیس جمهور کشور مبنی بر چند میلیارد دلار انتقالی گمشده در دولت احمدی نژاد رسیدگی خواهد کرد.
گفت: آقاجون البته رییسی مباحث جدی تری برای رسیدگی دارد مثل شانتاژ اخیر دو تابعیتی علیه رئیس جمهور کشور، ضمنا دکتر محمود احمدی نژاد نیز در ادوار گذشته بارها بر تصمیم گیری در خصوص درآمد ارزی کشور در حوزه هایی خارج از دولت معترض و دولت را شاکی ارز خواران کلان می دانست.

  تعداد بازديدها: 3970
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84448
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.