تاريخ انتشار: 11 آبان 1398 ساعت 22:23:50
خیانت جاهلانه

گفتم: آقاجون نقوی‌ حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس مدعی است در کمیسیون ویژه برجام به ظریف گفتم می‌شود یک بند راجع به فسخ توافق را در برجام به ما نشان دهید؟ اگر آمریکا قرارداد را فسخ کرد تکلیف چیست؟
گفت: تشخیص صحت و سقم به معجزه بیشتر شبیه است در عین حال بند ۲۶ و ۳۶ مورد استناد ایران برای کاهش تعهدات برجامی دقیقا و به صراحت بر شیوه و حق ایران در تعلیق برجام است.
گفتم: نقوی حسینی مدعی است ظریف عصبانی شد و گفت دوازده سال است همین حرف‌ها را می‌گویید که توافق نشده است ما اعتماد داریم و توافق کردیم.
گفت: واقعا چرا کسی از مسئولین وقت صادقانه به مردم توضیح نمی دهند؟ چرا علی رغم کسب مجوز از رهبری برای ملاقات و مذاکره مستقیم دوجانبه با آمریکا هم قادر به تنظیم توافق با ۱+۵ نبودند.
گفتم: بندهای ۲۶ و ۳۶ برجام دقیقا به چه مواردی اشاره دارد.
گفت: براساس بند ۲۶ ایران اعلام کرده است که تحمیل یا بازگرداندن تحریم‌های مشخص شده در پیوست دو یا وضع تحریم‌های جدید هسته‌ای را به منزله مبنایی برای توقف کلی یا جزیی اجرای تعهدات خود وفق این برجام تلقی خواهد کرد. براساس بند ۳۶ نیز چنانچه طرف شاکی معتقد باشد که موضوع مصداق عدم پایبندی اساسی می‌باشد آنگاه آن طرف می‌تواند موضوع فیصله نیافته را به عنوان مبنای توقف کلی یا جزئی اجرای تعهداتش وفق برجام قلمداد کرده یا به شورای امنیت سازمان ملل متحد ابلاغ نماید.
گفتم: نقوی حسینی هم حتما بندهای مذکور را خوانده باشد اما چرا ابهام سازی می کند؟
گفت: حسینی نقوی مدعی شده بود که  نفوذ تا منزل برخی آقایان گسترش یافته است که حتما خود و هم جناحی های خویش را مستثنای از قاعده نفوذ پذیری می داند
گفتم: شناسایی مستند و قابل اتکا عامل و نفوذی آمریکا ، صهیونیسم یا گروهک نفاق و حتی کشورهای دوست کاری بسیار تخصصی و دشوار و قطعا غیر قابل افشا است پس تکلیف آحاد مردم در تشخیص نفوذی و عامل سرویس های جاسوسی چیست؟
گفت: مردم و حتی کارشناسان و مسئولین نباید و نمی توانند راسا در صدد شناسایی مواردی مثل عامل و نفوذی سرویس های جاسوسی بیگانه باشند بلکه باید به توصیه های دستگاه های مسئول مانند وزارت اطلاعات یا سازمان های حفاظت اطلاعات و دفاتر مرکزی حراست توجه و عمل کنند ، اقدام خودسرانه جدای از ابتلا به انواع گناه کبیره و ویرانگر مانند غیبت ، تهمت و دروغ پردازی افراد را در معرض مخاطرات بسیار و ریسک بالای گرفتاری در دام سرویس جاسوسی قرار می دهد.
گفتم: مردم برای فهم آثار ویرانگر و ماندگار عملکرد عناصر و عوامل نفوذی بیگانه و گروه کهایی مانند نفاق چه راهکار قابل دسترس و بدون ریسکی دارند؟
گفت: آقاجون اتفاقا آحاد مردم می توانند با کم دردسرترین شیوه به شناسایی و تختئه ی مخرب وطن فروش یا بازیچه اقدام کنند ، مردم باید با بازگشت به معیارهای اخلاقی و مورد تاکید رهبران قابل اعتماد با دقت شنیده و به پذیرند مانند موردی که بسیار مکرر از سوی مرحوم حضرت امام و مقام معطم رهبری تاکید شده است.
رهبری بارها به روشنی فرمودند: اختلاف افکنی ، ایجاد ابهام ، بدبین سازی مردم و ایجاد یاس و ناامیدی نشانه خیانت به مردم و کشور می باشد . حال باید دید با همین معیار چه کسانی مبتلا به خیانت انشاالله جاهلانه به مردم و ایران می باشند .

  تعداد بازديدها: 3943
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84505
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.