تاريخ انتشار: 04 آذر 1398 ساعت 22:56:25
اجتماع مردم تهران در حمایت از امنیت و اقتدار کشور/ پرده برداری فرمانده سپاه از اقدامات ترامپ در حوادث اخیر

شرکت کنندگان با شعارهای «لبیک یا حسین»، «لبیک یا عباس»، «لبیک یا زینب» و «لبیک یا خامنه‌ای»، انزجار خود را از مواضع خصمانه مثلث آمریکا، صهیونیسم و عربستان علیه ملت ایران اعلام کردند.

مردم تهران با برپایی تجمعی در میدان انقلاب اسلامی و خیابان های منتهی به این میدان، دخالت بیگانگان و همچنین تخریب اموال عمومی و مردم در شهرهای گوناگون کشور را محکوم کردند.

به گزارش جماران، اقشار مختلف مردم تهران پس از ظهر امروز (۴ آذر ۱۳۹۸) با حضور در میدان انقلاب اسلامی تهران، با محکوم کردن تخریب اموال عمومی و هرگونه اغتشاشگری، از اقتدار و امنیت کشور قاطعانه حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «ما همه باهم هستیم پیرو رهبر هستیم»، «لبیک یا حسین»، «لبیک یا عباس»، لبیک یا زینب» و «لبیک یا خامنه‌ای»، انزجار خود را از مواضع خصمانه مثلث آمریکا، صهیونیسم و عربستان علیه ملت ایران اعلام کردند.

سرلشکر حسین سلامی در اجتماع بزرگ مردم تهران در ابراز بیزاری از آشوب، ناامنی و اغتشاش اشرار در میدان انقلاب افزود: امروز که شما این جا جمع شده اید در قلب انقلاب جهانی اسلام تهران میدان انقلاب تیرخلاصی بر سیاست های تجاوزکارانه و امیدهای واهی بزرگترین دشمن تاریخ بشر آمریکا زدید.

وی ادامه داد: آفرین بر شما و بر آن قدمهای استوار و ثابت آمدید صبر را با ثبات قدم و نصرت الهی ترکیب کنید. آمدید تا در این نبرد بزرگ جهانی حمایت کنید. اگر امروز از آسمان به این نقطه نگاه شود شما واژه شرف را روی زمین ترسیم کرده اید.  

فرمانده کل سپاه گفت: ای کاش اندکی از شما جمعیت در مسجد کوفه بودید تا امام علی (ع) ضربت نمی‌خورد. ای کاش با امام حسن مجتبی (ع) می بودید تا مقابل معاویه تنها نماند و همه آبروی هستی را به قربانگاه دفاع از اسلام نبرد.  

سلامی تاکید کرد: شما امروز و در این لحظه در حال ساختن تاریخ هستید، ای کاش شما می بودید تا امام مسلمین حسین بن علی (ع) در عاشورای ۶۱ هجری تنها نمی ماند. این لبیک ها را در آن لحظه ها سر می دادید تا فرزندان امام اسیر نشوند. شما از آن واقعه های دردناک درس گرفته اید. همیشه آرزو می کردید؛ ای کاش در فرازهای تاریخ سخت اسلام می بودید و از امام دفاع می کردید. امروز همین کار را می کنید. درود بر شما مردمی که جهان و حتی تاریخ همانند شما را هرگز ندیده است و شاید هم هرگز نبیند.

فرمانده کل سپاه گفت: ملت عزیز ایران، باور کنید در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم. هم‌اینک در این لحظه شما در حال شکست دادن همه قدرت استکبار هستید. باور کنید جنگی که در این روزها در خیابان‌های ما آغاز شد،  سناریو کامل جهانی بود. این جنگ تمام شد. شما دقیق عمل کردید. آن لحظاتی که نباید به پیاده نظام دشمنان می‌پیوستید؛ نجیبانه صف‌تان را از دشمنان جدا کردید و امروز که باید شرکت می‌کردید که آمدید. اسلام سرافزار و ایران عزت مند شد و دشمن از شکوه حضور شما ناامید شد. تیر خلاص به او زده شد.  
سلامی با بیان اینکه تحولات روزهای اخیر حاصل شکست‌های بزرگی بود که دشمن در صحنه‌های مختلف در ۴۰ سال و به خصوص در هشت ماه گذشته از امت اسلام و ملت بزرگ ایران دریافت کرده بود، تصریح کرد: دشمن ماه‌ها در انتظار بود. آنها در انتظار ساختن یک حادثه بودند تا از آن استفاده کنند. آنها منتظر سوءاستفاده از پوشک بچه بودند تا از پوشک، ملت ایران را آزار دهند. بنزین بهانه بود. وقتی به صحنه آمدند، همه جا را آتش می‌زدند. این مفهوم دموکراسی غربی و حقوق‌بشر در منطق آمریکایی‌ها است.  
وی افزود: دیدید رئیس‌جمهوری آمریکا در جلسه استیضاح شرکت نکرد و در کاخ سفید ماند و اتاق فرماندهی را تشکیل داد تا ملت بزرگ ایران را شکست دهد. ما رصد می‌کردیم. او این بار همه توان خود را یعنی فشار و جنگ روانی حداکثری. همه توان‌شان را به صحنه آورد.  مزدوران داخلی و حتی ناو هواپیمابر آنها- که ماه‌ها بود از ترس فرزندان انقلاب در بیرون از دریای عمان مانده بود - به صحنه آوردند.  

فرمانده کل سپاه خطاب به صهیونیست‌ها بیان کرد: به آنها می‌گویم، دیر شده است. به صهیونیست‌ها هم می‌گویم منتظر آمریکا نباشید که دیر می‌آید. بعد از نابودی شما آمریکا می‌آید. آن وقت همه چیز دیر است.  
سلامی ادامه داد: بدانید ما با شکست سریالی شما در همه صحنه‌ها با هدایت یک فرد الهی که امتداد امامت ائمه اطهار (ع) است، یک پیشوای جانباز، یک امام فداکار که در لحظه‌های سخت تاریخ اسلام و ایران، آبروی خود را با خدا معامله می‌کند، آن مرد بزرگی که در نزدیکی ما است، در قلب همه ما خانه دارد. کسی که در عمق خاک دشمن نفوذ کرده است. آنها را به عقب رانده و تمرکز آنها از جهان اسلام برهم زده است. سرزمین‌های اسلامی را به جهادهای آزادیخواهانه و عزت مندانه علیه دشمنان تبدیل کرده است. فداکارانه، شجاعانه و حسینی به صحنه آمد و خدا به عزت او صد چندان افزود و قلب هوادارانش را سرشار از یک عشق مثال‌زدنی کرد و یک صفحه جدید از تاریخ ایران بزرگ ساخت.

متن قطع نامه راهپیمایی امروز

بسم الله الرحمن الرحیم

قطعنامه تجمع بزرگ مردمی در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور

خداوند قادر متعال جلّ و علا را شاکر و سپاسگزاریم که به برکت نعمت بی‌بدیل ولایت مطلقه فقیه با هدایت‌های حکیمانه ولی‌فقیه شجاع و مقتدر امت اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (ادام‌الله ظله‌الوارف) و بصیرت، دشمن‌شناسی و ولایتمداری ملت متدین و انقلابی ایران اسلامی توطئه جهانی و فتنه استکباری دیگری با شکست مواجه شده و با جدایی آگاهانه مردم از صف اغتشاشگران مزدور را در هم پیچید و همگام با دیگر هم‌میهنان هوشیار و لحظه‌شناس ایران عزیزمان توفیق حضور در راهپیمایی و تجمع بزرگ لبیک به رهبری معظم انقلاب اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، در قلّه این حرکت مردمی، پایتخت سیاسی ام القرای جهان اسلام،  تهران نصیب‌مان شد.

اینک ما شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی و اجتماع عظیم مردمی با فریاد رسا و ندای الله اکبر – خامنه‌ای رهبر – مرگ بر آمریکا  اعلام می‌نماییم:

1- بیانات هوشمندانه، شجاعانه و حکیمانه قافله‌سالار صبر و بصیرت در دفاع از کیان اسلام و نظام مقدس اسلامی در فضای غبارآلود این ایام را عامل شکست توطئه جهانی و جدایی صف ملّت از اغتشاشگران و اشرار دانسته، ضمن تجدید میثاق با رهبر مقتدر و مقتدای عظیم‌الشأن عزیزتر از جان‌مان، آمادگی تا پای جان خود برای اطاعت محض از فرامین معظم‌له به‌عنوان فصل‌الخطاب، تنها راه غلبه بر مشکلات و مایه عزت و سربلندی ملت و کشور اعلام می‌نماییم.

2- دفاع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  از مصوبه سران قوا در موضوع مدیریت سوخت را که در واقع حمایت هوشیارانه از کیان نظام و کلیت قوای سه‌گانه کشور، که دو قوه آن برگرفته از رأی ملت می‌باشد دانسته و به‌عنوان مطالبه جدّی ملت، بررسی چرایی بی‌تدبیری در شیوه و زمان اجرای مصوبه و ضرورت ریشه‌یابی و شناسایی عناصر دخیل در این اقدام و پاسخگویی منطقی مسئولین را خواهانیم.

3ـ با حفظ اتحاد و انسجام ملی و حضور آگاهانه در صحنه، مراتب نفرت و انزجار قلبی خود از جنایات نابخشودنی دشمنان کینه‌توز اسلام و مسلمین؛ به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و ایادی زبون داخلی استکبار اعم از اشرار، منافقین، سلطنت‌طلبان و ورشکستگان سیاسی ذلت‌پیشه و حملات ددمنشانه به اماکن و قرآن سوزی رذیلانه را اعلام و از دستگاه‌ قضایی محاکمه فوری و اشد مجازات مسببین را خواهانیم.

4ـ با اعتراض جدی نسبت به بی‌تدبیری صورت گرفته در نحوه و زمان اجرای افزایش نرخ بنزین آن هم در مقطع حساسی که با فتنه‌‌انگیزی استکبار و دولت‌های مرتجع منطقه، جبهه مقاومت و کشورهای پیرامونی ایران دستخوش التهابات بود و در داخل نیز تورم و گرانی بی‌سابقه ناشی از تحریم های ظالمانه و ضعف مدیریت، معیشت مردم را هدف قرار داده است، اهتمام واقع‌بینانه غیرشعاری در کاستن از آثار تورمی و گرانی کالا و خدمات ناشی از مصوبه اخیر و جبران خسارات آسیب‌دیدگان از اغتشاشات اخیر و توجه جدی به نظرات کارشناسان دلسوز انقلابی را وظیفه مسئولین می‌دانیم.

5ـ با الهام از رهنمودهای گهربار مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، خاتمه دادن به فرصت‌سوزی سال‌های اخیر، دل نبستن و چشم امید نداشتن به مذاکرات بی‌حاصل با بیگانگان و اتکا به توانمندی‌های مایه مباهات داخلی و نسل جوان متعهد انقلابی را وظیفه ذاتی مسئولین دانسته و هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به آن را محکوم می‌نماییم.

6ـ از دولت و شورای عالی فضای مجازی تقویت شبکه ملی اطلاعات، راه‌اندازی اینترنت ملّی و  محدودیت فعالیت رسانه‌های معاند مُخلّ امنیت و مصلحت کشور را خواهانیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

  تعداد بازديدها: 2475
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84664
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.