تاريخ انتشار: 08 آذر 1398 ساعت 09:38:48
از جیب‌برهای کوچولو تا اوباش اغتشاش

گفتم: آقاجون اخبار مربوط به شناسایی و دستگیری بسیاری از اراذل و اوباش موثر در اقدامات تخریبی هفته گذشته در شهرها است.
گفت: در این بین خبر اعلامی رئیس پلیس متروی پایتخت مبنی بر شناسایی و دستگیری چند کودک ۹ تا ۱۲ ساله سارق سابقه دار در بازپروری هم بسیار حیرت آور و تکان دهنده بود.
گفتم: واقعا وقتی رئیس پلیس مترو تهران از کودکان ۹ تا ۱۲ سالی که در مترو کیف زنی می کردند بعنوان سابقه دار نامبرده باید لز حضور گسترده اراذل و اوباش تحت عنوان عوامل موثر و لیدر در آشوب های شهری تعجب کرد؟
گفت: اینکه برخی افراد به دلایلی به مرور زمان به تخطی از قانون و هنجار شکنی های اجتماعی و اخلاقی خو گرفته و شرطی می شوند جای بحث نیست اما نباید فراموش کرد که فتاح پس از انتساب توسط رهبری به ریاست کمیته امداد از وجود بیش از ۴۰ میلیون نفر در زیر خط فقر نسبی و مطلق سخن گفت و امروز نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از استحقاق دریافت کمک معیشتی ۷۵٪ خانواده های کشور می گوید.
گفتم: نکته نگران  کننده اینکه بالغ بر ۴ میلیون سرپرست خانوار دیگر نیز با ارسال کد ملی به سامانه ۶۳۶۹ خود را مانند نزدیک به ۱۸ میلیون خانواده اعلامی سازمان برنامه مستحق دریافت کمک معیشتی اعلام کردند.
گفت: بسیاری از مسئولین طی روزهای گذشته تجمعات ابتدایی را اعتراض مردم نسبت به افزایش قیمت بنزین عنوان و اقدامات تخریبی تا مجروح و کشتن مردم و مامورین را به اوباش ، منافقین ، عناصر خارجی و غیره نسبت دادند ، که گویی مردم فشار اقتصادی و گرانی را با اجرای نامناسب افزایش قیمت لمس کرده و فهمیدند.
گفتم: اما حجت الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در همایش اقتدار بسیجیان و پیمان با ولایت روز گذشته ضمن تاکید بر اینکه نیروهای بسیجی دارای دو ویژگی ایمان و بصیرت هستند که حتی نیروهای انبیاء و اولیاء، این خصلت‌ها را نداشته‌اند اظهار کرد: ما در کشور مشکل اقتصادی نداریم فقط نقص مدیریتی داریم.
گفت: سرلشگر جعفری فرمانده سابق سپاه و رییس قرارگاه فرهنگی بقیه الله (عج) هم معتقد است ناراحتی مردم از این بابت است که دولت به آنها بها نداده و برای اجرای طرح مردم را به حساب نیاورده و قبل از اجرای طرح توضیح نداده است.
گفتم:  جمالی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس هم می‌گوید تعدادی از کشته‌شده‌ها از اتباع بیگانه بودند ، بسیاری از دستگیر شدگان پرونده شرارت دارند برخی ۱۰ تا ۱۵ بار به دلیل سرقت و تجاوز به عنف زندانی شده بودند.
کشورهای معاند با استفاده از اتباع بیگانه از مرز شرقی اسلحه وارد کردند ، اسلحه تاشو کوچک ساچمه‌ای با شلیک از  فاصله هفت تا هشت متری شلیک می‌تواند پای فیل را قطع کند.
گفت: سردار سلامی فرمانده سپاه نیز در جریان سخنرانی میدان انقلاب خطاب به حضار تاکید کرد باور کنید جنگی که در خیابان های ما آغاز شد یک نقشه جهانی بود شما دقیق عمل کردید آن لحظه که نمی بایست به پیاده نظام ها بپیوندید نجیبانه صف خود را جدا کردید امروز که باید به صحنه بیایید آمدید.
گفتم: یعنی اغتشاش و آشوب هفته گذشته توسط نیروهای خارجی یا با طراحی و تدارک برخی دولت ها مانند مثلث آمریکا ، اسرائیل و عربستان به انجام رسید؟
گفت: اینکه کدام دولت و گروه معاند در آرزوی سرنگونی نظام سیاسی ایران است حتما در جای خود نکته جدی و قابل تامل است اما اینکه چرا هر اتفاق و مشکلی از ظرفیت تبدیل به بحران اجتماعی تا آشوب برخوردار است موضوعی است که باید فارغ از خواست و امکان اثرگذاری بیگانه مورد توجه قرار گیرد.
گفتم: یعنی لشگر اراذل و اوباش در هر لحظه آماده اغتشاش و تخریب اموال عمومی و تعرض به مردم بوده و می توانند هر مسئله را به نا امنی بکشانند
گفت: آقاجون اینکه ۲۲ میلیون خانواده ایرانی با جمعیتی نزدیک به ۷۵ تا ۸۰ میلیون نفر متقاضی دریافت کمک معیشتی باشند واقعی است.
*اینکه بنابر فرمایش نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس فردی با سابقه ی کیفری پانزده مورد شرارت و سرقت تا تجاوز به عنف می تواند همچنان بجای کهریزک و فشافویه در خیابان باشد واقعی است.
*اینکه کودکان کیف قاپ ۹ تا ۱۲ ساله سابقه دار اعلام شوند واقعی است.
*اینکه حتی با تصاحب رایگان مجتمع عظیمی به نام هپکو قادر به تولید نباشند واقعی است.
*اینکه مدارس کشور را شایسته و در شان فرزند عزیزشان ندانند و با گرفتن ملک از بنیاد جانبازان برای فریدشان مدرسه تاسیس کنند هر چند بسیار تلخ اما واقعی است.
*اینکه به تاکید مثلث شوم ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان در برجام آمریکا را شکستیم و سپس زمینه شکست برجام را فراهم کردیم واقعی است.
*اینکه طی دهه اخیر در سنگین ترین محاصره و تحریم اقتصادی قرار داشته و قادر به انتقال یک سنت نیستیم و هیچ دولتی همراهیمان نمی کند واقعی است هرچند برخی به شوخی تلقی کنند و معنای کودکان ۹ تا ۱۲ ساله سابقه دار را درک نکنند.

  تعداد بازديدها: 4148
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84699
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.