تاريخ انتشار: 10 آذر 1398 ساعت 18:21:13
سانسور دیپلمات

گفتم: آقاجون جریان فکری نفاق پس از اختصاص تیتر یک صفحه اول دیروز روزنامه هایی مانند کیهان ، وطن امروز و ... به سخن تحریف شده عراقچی شاهد سانسور یکپارچه سخنان امروز آقای دیپلمات در پکن بودیم.
گفت: ادامه جریان فکری نفاق براساس رسالت تفرقه افکنی و ترویج اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی با تیتر تحریفی و سانسور امروز تطبیق داشته و نمی توان و نباید از جریان نفاق چیزی جز این انتظار داشت.
گفتم: آقای دیپلمات امروز پس از ملاقات با مقامات چینی در پکن اظهار داشت: آمریکا سایر کشورهای باقیمانده در برجام را تحت فشار قرار داده تا از این توافقنامه خارج شوند.
گفت: یعنی خروج کشورها و اعلام خاتمه برجام خواست و اراده آمریکا است ، نکته کلیدی که گروه ترامپ در کنار رژیم صهیونیستی و آل سعود وهابی طی دو سال گذشته مکرر مورد تاکید و پیگیری قرار داده اند.
گفتم: یعنی هر تصمیم و اقدامی در راستای تضعیف و خاتمه برجام تبعیت عملی از خواست مثلث شیطانی آمریکای استکباری ، اسرائیل صهیونیسم و عربستان وهابی است؟
گفت: نکته کلیدی که آقای دیپلمات جسارت و دلیلی برای بیان صریح چنین واقعیتی ندارد ، چنانکه روحانی رییس جمهور و ظریف وزیر خارجه نیز در برابر این همراهی داخلی با آمریکا بنا به مصلحت فردای خود سکوت را ترجیح داده و می دهند همانطور که روحانی طی شش سال گذشته هرگز جرات اشاره به دلیل واقعی سقوط و نابودی ارزش پول ملی و توان خرید مردم را نداشته و نخواهد داشت.
گفتم: آقای دیپلمات در پکن اظهار کرد: کاهش تعهدات ایران در قالب برجام به معنای خروج ایران از این توافقنامه نیست بلکه نجات این توافق نامه است.
گفت: بله ایران برخلاف دروغ پردازی های مخالفین برجام در مورد یک طرفه بودن برجام همچنان می تواند براساس بندهای ۲۶ و ۳۶ برجام به کاهش تعهدات تا خروج قانونی از این توافق جمعی اقدام کند ، واقعیت و ظرفیت حقوقی که طی سال های گذشته توسط مخالفین به دروغ انکار شده بود.
گفتم: عراقچی گفته است: ما از تلاش‌های سیاسی و دیپلماتیک همه طرف ها به ویژه چین برای یافتن راه‌حل‌های موثر به منظور خروج از بحران برجام استقبال می‌کنیم.
گفت: اما آقای دیپلمات به رسم بیان و ادبیات دیپلماسی هرگز قادر نیست به عوامل و عناصر داخلی تخریب تا تحقق توقف رسمی برجام و آثار چنین اقدامی در نابودی و تباهی معیشت امروز و فردای سوخته نسل بعد ایران بپردازد.
گفتم: عراقچی تاکید کرد: ایران و چین همانند گذشته در آینده نیز همکاری‌های استراتژیک خود را در موضوعات مختلف منطقه‌‌ای و بین‌المللی از جمله در زمینه برجام و حل مشکلات فعلی ادامه خواهند داد.
گفت: آقاجون ایران سال ها است که در دنیای اقتصاد به هر نام و در هر نقطه از جهان راهی جز بازار سید اسماعیل شانگهای ندارد سال ها است که ایران بخش کوچکی از اقتصاد بزرگ محصولات درجه سه و بی ارزش چینی محسوب می شود سال ها است که قدرت خرید و حق انتخاب ایرانی نمی تواند به هیچ مقصدی جز بازار سید اسماعیل چین چشم داشته و ختم شود. سال ها است ما صرفا می توانیم به نام مبارزه با غرب زدگی و استکبار و بسیاری دیگر در حین چینی شدنمان تنها و تنها شاهد آرام زندگی بسیاری از فرزندان و فرزند آوری مقاماتمان در اروپا ، کانادا و آمریکا باشیم.

  تعداد بازديدها: 4035
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84726
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.