تاريخ انتشار: 26 دي 1398 ساعت 21:50:00
چند نکته

*رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت گفت: پلیس با افرادی که در فضای مجازی اقدام به راه‌اندازی کمپین‌ یا دعوت به تجمعات غیرقانونی کنند شناسایی و به شدت برخورد می‌کند ،
*شایسته است فرمانده نیروی انتظامی در برابر دوربین و خانم بنی اعتماد نشسته و با اسناد و مدارک توضیح دهد تجمع این هفته در برابر سفارت انگلیس چه تفاوتی با اعلام تجمع خانم بنی اعتماد احضار شده داشت و با کدام مجوز قانونی انجام شد؟
*مجریان و میهمانان ابدی تلویزیون در برخورد با خانم بنی اعتماد غیر قانونی در برابر دوربین الفاظی بکار بردند که حتی رنجبران مجری و از مدیران تلویزیون هم با صدور بیانیه آنها را غیر اخلاقی ، غیر منطقی.... و مواضع شخصی افراد اعلام کرد ، مطالبی سخیفی که حتما حتی شایسته شنیدن خانواده مجریان کارشناسان دائمی برنامه مذکور هم نبود.
*هنوز منتظریم شاید تلویزیون اخلاق گریز و قانون ستیز یک بار هم حداقل برای حفظ ظا هر ،دوربین را بعنوان کارشناس و اندیشمند اجتماعی نه متهم و مجرم در برابر امثال سرکار خانم بنی اعتماد قرار دهد تا بعنوان اندیشمندی بیزار از دنیای اخلاق گریز و آلوده سیاست بتواند حتی با حضور سردار رحیمی از دلایل خود برای خشونت ستیزی و دعوت به تجمع میدان آزادی بگوید.
*امام جمعه مشهد در خطبه جمعه گذشته تاکید کرد ، کشور به یک جریان ، یک دار و دسته و یک قدرت خاص تعلق ندارد ، جالب اینکه همین جمله را دیروز رییس جمهور بیان کرد و براساس روال معمول مورد هجمه قرار گرفت.
*تیتر اول امروز کیهان دعوت به وحدت ملی است ، هرچند در ادامه همان مطلب دعوت رئیس جمهور به آشتی ملی را مورد تاخت و تاز قرار داده است ایکاش همه می فهمیدیم که براساس بندهای اصل دوم و تمامی اصول فصل سوم قانون اساسی همه ی مردم ایران به یک اندازه ایرانی هستند و هیچ کس بر دیگران برتری ندارد ، هیچ کسی از حق بیشتری برخوردار نیست.
*جورج دبلیو بوش رییس جمهور اسبق آمریکا اقدامات پس از حوادث یازده سپتامبر را چنین آغاز کرد که هر کس با ما نیست بر ماست ، بوش رسما از خود بعنوان منحی بشریت نام برد و اشغال عراق ، افغانستان و غیره را آزادی مردم اعلام کرد ، فرهنگی که پس از ۱۸ سال در تلویزیون کشورمان بازتولید می شود.
*اینکه کوشکی در بیان مطالبش بنابر اطلاعیه صدا و سیما از ادبیات غیر اخلاقی و نامعقول استفاده کرد بماند اما از امثال نادر طالب زاده که بزرگ شده و تحصیلکرده آمریکا است انتظار بیشتری در مدیریت بحث می رود طالب زاده می داند که امثال بوش و ترامپ آمریکا را نمایندگی نمی کنند بلکه بزرگان و اندیشمندان بسیاری هم هستند که می توانند الگوی رفتاری مجریان و میهمانان دائمی تلویزیون باشند.
*کیهان ضمن انتقاد از اعلام انصراف برخی هنرپیشگان از حضور در جشنواره فجر و صداوسیما معتقد است که باید از این فرصت برای بازخوانی ساختار جشنواره فجر و صداوسیما و برنامه‌ریزی برای جذب نیروهای جوان ، مستعد و انقلابی استفاده کرد ، گویی تلویزیون یا سینما تاکنون ناچار و ملزم به استفاده از افراد مذکور بوده است ، ضمنا همانطور که قبلا برخی برای خود جشنواره مستقل عمار و حافظ راه اندازی کردند شاید با سالی ۷۰-۵۰ فیلم نصفه و نیمه جشنواره دیگری هم در راه باشد.
*اینکه رئیس جمهور امروز گفته دولت مظلوم است موفقیت های دولت را دستگاه های تبلیغاتی منعکس نمی‌کنند را درک نمی کنم چون وقتی حدود ۱۰۰ میلیون نفر از جمعیت هشتاد و پنج میلیونی کشور در صف دریافت مساعدت هستند یعنی همه با پوست و گوشت و حتی استخوان در حال فهم موفقیت های اقتصادی چهار دهه تلاش می باشند.

  تعداد بازديدها: 2654
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85200
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.