تاريخ انتشار: 26 دي 1398 ساعت 22:50:52
سخنانی دلسوزانه با مسئولین

*ریچارد گرنل سفیر آمریکا در برلین در واکنش به صحبتهای علم الهدی امام جمعه مشهد در توئیتی نوشت این اظهارات را نمی‌شود نادیده گرفت حرفهای ایشان باید بلند در آمریکا ، اروپا و همه‌جا پخش شود اینها دیگر قابل چشم‌پوشی نیستند.
*امام جمعه مشهد که به بیان سخنان تند و خشن در خطبه های نماز جمعه مشهد مشهور است در خطبه نماز جمعه مشهد اظهار کرد اگر یاران سردار سلیمانی بودند سفیر انگلیس در تهران را تکه تکه می کردند.
*علم الهدی قبلا در مخالفت با وضعیت اخلاقی شهر مشهد اظهار نموده بود که مسافرین غیر زیارتی می توانند برای عیاشی به جزیره کیش سفر کنند.
*ستاد اقامه نماز جمعه باید در انتخاب و پیشنهاد انتصاب امامان جمعه حداقل به ویژگی هایی مندرج رساله های عملیه توجه کنند امام جمعه حداقل باید از حیث سلامت روحی ، تعادل رفتاری ، سلامت اخلاقی ، تقوا ، عدالت قابل تایید و البته شهره ی شهر باشد .
*صفوف نماز جمعه توسط زائرین علی ابن موسی الرضا در رواق امام برپا می شود که هربار برای تکمیل صفوف اول توسط نمازگزاران مقیم دارای نماز کامل دچار مشکل هستند.
*ستاد نماز جمعه باید برای هر چند ماه به ارزیابی واقعی و میدانی باور به امام جمعه در نگاه مردم شهر اقدام کند تا صفوف نماز جمعه که بسیار راکد تر از رکود اقتصادی کشور است روزی به مانند سال های اقامه نماز توسط روحانیون مردمدار به رونق برسند.
*پیشنهاد ریچارد کرنل سفیر آمریکا در برلین به معنای اعلام ادامه تفکر داعش در نماز جمعه های ایران است ، آنجایی که امامان جمعه مردم را به تکه تکه کردن دیگران دعوت و توصیه می کنند.
*دیوار سفارت عربستان را با افتخار!!! بالا رفتند و یک ملت را گرفتار دشمنی کردند ، شاید امروز بفهمند مانند موضوع هواپیما ، هزار راه نرفته را می توانستند در پیگیری حقوق مردم ایران بکار گیرند تا امروز خون و جان حجاج مظلوم فراموش و برای بدست آوردن اعزام متقاضیان مردم چشم براه کشورمان ناچار به همراهی محض با عربستان نباشیم.
*شورای عالی امنیت ملی که به بهانه یک پیشنهاد ساده استعفای دبیر شورا ، سایت خبری انتخاب را بست ، یا نیروی انتظامی که برای دعوت یک خطی ، خانم بنی اعتماد را احضار و مورد سوال قرار داد ، باید مشخص کند که مرجع برخورد با هزینه سازی ملی امثال آقای علم الهدی امام جمعه مشهد کیست؟ باید مشخص کنند مسئول اعمال هزینه ساز بین المللی یک امام جمعه برای ملت ایران چه کسی است؟
*چند هزار جوان شیعه شهید از ایران ، لبنان ، سوریه ، افغانستان ، عراق و البته سردارانی چون سلیمانی ، المهندس ، تقوی ، همدانی و ... برای مهار و درهم شکستن داعش جان عزیزشان را در نهایت غربت تقدیم کردند؟                                                                                           

*چرا باید با بیانات احساسی ایشان در شرایط پیچیده جهانی ، روابط بین الملل و اثرگذاری در افکار عمومی در معرض اتهام خشونت گرایی و بیرحمی قرار گیریم .
*مسئولین باید دقت داشته باشند که نسل جوان امروز مانند ما نماز جمعه را با علمای بزرگی چون حضرات آیات: طالقانی ، دستغیب ، صدوقی ، قاضی ، اشرفی  اصفهانی ، مدنی ، امینی ، استادی ، هاشمی ، مقام معظم رهبری و ... ندیدند و متاسفانه با وجود دیدگاهی خشونت طلبانه ، نماز جمعه را جایی برای اخلاق گریزی و مردم ستیزی می بینند ، پس هر چند بسیار دیر است اما باید برای پالایش اقدام کنند.
*مقام معظم رهبری پس از چند سال نماز جمعه فردای تهران را مانند نماز عید فطر هر سال اقامه خواهند کرد ، حضور مردم در صفوف فردا تراز نماز جمعه به امامت فردی است که به تقوا می شناسیم چنانکه قبل از رهبری و همسان با مرحوم هاشمی چنین بودند ، شرایطی که متاسفانه در بسیاری از نماز جمعه های کشور قابل مشاهده نیست و باید بی هیچ اغماضی پالایش گردد.

  تعداد بازديدها: 2711
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85205
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.