تاريخ انتشار: 03 بهمن 1398 ساعت 00:32:50
شوآ (فاجعه)

* رهبران بیش از ۴۵ کشور جهان این هفته در پنجمین مجمع جهانی هولوکاست یا شوآ (فاجعه) در اورشلیم شرکت می‌کنند.
* دکتر محمود احمدی نژاد منتخب جبهه اصولگرایی برای ریاست جمهوری نهم و دهم با حمایت کامل از برنامه های تبلیغی انکار هولوکاست بزرگترین خدمت را به صهیونیسم کرد ، تا این رژیم بتواند به بهانه یهود ستیزی مدرن اجرای ده ها برنامه توسط تمامی کشورها را توسط مجمع عمومی سازمان ملل تصویب کند.
* بنابراین برگزاری پنجمین مجمع جهانی هولوکاست با حضور رهبران ۴۱ کشور جهان و ده ها وزریر خارجه و مقام عالی رتبه از سایر کشورها بیش از هر چیز مرهون تلاش محمود احمدی نژاد رییس جمهور محبوب و صهیونیست ستیز اصولگرای ایران می باشد.
 * محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وقت وزارت ارشاد  ، دانشگاه فنی کارلسروهه و کلاوستال آلمان است (فرزندش یاسین رامین به اتهام فساد مالی دستگیر و عروسش خانم بازیگر مهناز افشار با حکم قضایی و فرار از ایران) و نادر طالب زاده فارغ التحصیل دانشگاه کلمبیای آمریکا ، مجری دائمی شبکه افق سیما و مدیر جشنواره فیلم عمار ... نظریه پردازان برگزاری همایش انکار هولوکاست با حضور احمدی نژاد بودند.
* مایک پنس معاون رئیس‌جمهوری آمریکا و نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در راس یک هیات ۷ نفره از اعضای کنگره به نمایندگی از ایالات متحده در این مجمع حضور خواهند داشت.
* این مجمع با عنوان یادآوری هولوکاست نبرد با یهودستیزی توسط رووین رولین رئیس جمهوری اسرائیل افتتاح می‌شود و طی آن رهبران خارجی از جمله امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه سخنرانی خواهند کرد.
* پارلمان اسرائیل تقریبا ۷۰ سال پیش یَد وَشِم را مسئول گرامی‌داشت ثبت و ضبط و آموزش درباره هولوکاست کرد از آن زمان تاکنون پژوهشگران و مورخان داخلی توانسته‌اند نام حدود ۴.۸ میلیون قربانی شوآ را شناسایی و ثبت کنند اما به گفته ی خودشان هنوز یک میلیون قربانی دیگر مانده‌اند که باید شناسایی شوند.
* انکار هولوکاست در شرایطی توسط رامین و طالب زاده و همکارانشان و دکتر محمود احمدی نژاد مطرح و مورد اصرار بود که مقامات آلمان چون مقامات سابق این کشور بر وقوع جنایات جنگی گسترده و هولوکاست تاکید و اصرار دارند.
* مقامات اسرائیل همزمان با اصرار احمدی نژاد رئیس جمهور وقت ایران در سخنرانی سازمان ملل مبنی بر انکار هولوکاست بر مواضع صریح مقامات سیاسی ، مذهبی و نظامی ایران مبنی بر لزوم نابودی اسراییل اشاره و با مظلوم نمایی تام موفق به جلب افکار عمومی و تصویب روز جهانی بزرگداشت هولوکاست و مجموعه متنوعی از برنامه ها در کشورها شدند.
* مقامات ایران باید درک می کردند که پاسخ درست به سوالات غلط به اتخاذ تصمیمات و اقدامات پر هزینه و انحرافی می انجامد ، مقامات کشورمان باید روزی به درک اهمیت کلیدی طرح سوال درست برسند ، سوال غلط این بود که آیا هولوکاست یک واقعیت تاریخی است؟ اما یکی از سوال درست جایگزین می توانست این باشد که چگونه می توان اسراییل را از منافع هولوکاست جدا کرد؟
 * شاید سوال درست ، بجا و مهمتر این بود که ایران با اتکا به چه واقعیت یا تخیل تاریخی می تواند و باید به هولوکاست پر منفعت خود برسد؟
* متاسفانه پاسخ به سوالات درستی مانند اینکه چرا علی رغم فاجعه سردشت سال ها تلاش کردیم تا روز فاجعه حلبچه را به نام روز جهانی مبارزه با کاربرد سلاح های شیمیایی به ثبت برسانیم.
* مقامات کشورمان باید درک کنند که جهان منتظر و خیلی مشتاق ما نبوده و نیست ، چنانکه امروز به قول مرحوم موسوی اردبیلی رییس پیشین قوه قضائیه ، دهه ۶۰ شیخکهای خلیج فارس هم حتی پذیرش بازی ورزشی در خاک ما را نیز انکار و به سخره گرفتند.
* مقامات ایران باید درک کنند که تصمیم گیری و انتخاب بر اساس پاسخ دقیق و درست به سوال نابجا و غلط جز سقوط و تحمل هزینه فراوان یا حداقل فرصت سوزی عایدی نداشته و نخواهد داشت.

  تعداد بازديدها: 2637
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85272
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.