تاريخ انتشار: 03 بهمن 1398 ساعت 00:49:28
من هم «تایید» نشدم!

محمدجواد حجتی کرمانی، عضو سابق مجلس خبرگان رهبری، در یادداشتی از رد صلاحیت خود برای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش جماران؛ متن این یادداشت بدین شرح است:

«صبح امروز چهارشنبه دوم بهمن، همسرم روی موبایلی که در اختیار دارد (بنام من است و به کام او) پیامی را نشان داد به عنوان «داوطلب گرامی» (اسم حقیر را هم نداشت) که حاکی از عدم تایید مخاطب (گویا حقیر!) و نشانی محلی را داشت که داوطلب می تواند برای دریافت نامه ی کتبی مراجعه کند. جالب این بود که همسرم با خوشحالی از «رد» من یاد می کرد چون او از آغاز، مخالف ثبت نام من بود. دلیل خوشحالی اش این بود که می گفت از دعواها و جنجال ها و تندروی هایی که در صورت تایید من می توانست صورت بگیرد، بیم دارد. (امری که در این چهل ساله، من از آن مصون نبوده ام)

***

این بود گزارش امروز صبح، اما من می خواهم در این مجال سخنم را که چندی پیش با جناب کدخدایی سخنگوی محترم شورای نگهبان شروع کرده بودم، از سر گیرم و از ایشان بخواهم که دلیل «عدم تایید» یا «عدم احراز صلاحیت» مرا اعلام فرمایند و اگر دلایل موجهی مبتنی بر «عدم التزام عملی من به اسلام و نظام» یا مواردی از سوءاستفاده مالی! سراغ دارند، اعلام فرمایند. من از مراجعه حضوری به نشانی اعلام شده معذورم.

در اینجا بار دیگر ایشان را به مناظره دعوت می کنم و این دعوت تا سال آینده و پس از آن مجال پاسخ دارد...

(این یادداشت در حکم اعتراض رسمی به عدم تایید حقیر است)...والسلام.

*من پس از مشاورت با بعضی از دوستان برای نمایندگی میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده بودم.

  تعداد بازديدها: 1213
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85275
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.