تاريخ انتشار: 08 بهمن 1398 ساعت 20:26:11
مایکل دَنْدریا

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی طالبان در توییتی نوشت: طالبان یک فروند هواپیمای نظامی حامل پرسنل نظامی آمریکایی را در غزنه سرنگون کرد ، همچنین یک فروند هلی‌کوپتر متعلق به دشمن نیز در نزدیکی شرنه مرکز ولایت پکتیکا را سرنگون نموده است.
* پنتاگون پس از ١٠ ساعت تاخیر سرانجام سقوط هواپیمای جاسوسی فوق پیشرفته E-11A و هلیکوپتر ارتش این کشور در شرق افغانستان را تایید کرد.
* پنتاگون هنوز شمار تلفات و دلیل سقوط هواپیمای جاسوسی E-11A و هلیکوپتر نظامی را اعلام نکرده است.
* مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا گفت: من از شرایط آگاه هستم و در حال جمع آوری اطلاعات هستیم ، نمی توانیم شلیک موشک به سمت هواپیما را تایید کنیم.
* اسپر تاکید کرد آمریکا و افغانستان تهدیدهای ایران را به رسمیت می شناسد و موافقت کردیم که در همکاری با یکدیگر ایران را وارد سازیم که همچون کشوری نرمال رفتار کند. ما روشن کرده ایم که تهاجمات ایران به نیروها، منافع و متحدان آمریکا تحمل نخواهد شد.
* براساس اخبار تایید نشده مایکل دَنْدریا مدیر عملیاتهای مخفی سیا در مورد ایران نیز از مسافرین هواپیمای جاسوسی فوق پیشرفته E-11A بوده است.
* مایکل دَنْدریا مسئول عملیات پنهان CIA را طراح عملیات ترور شهید عماد مغنیه فرمانده عملیات حزب الله لبنان و سپهبد شهید سلیمانی و شهید المهندس فرمانده حشد الشعبی عراق می دانند.
 *پنتاگون و CIA یا سپاه قدس ایران تا این لحظه مرگ مایکل دَنْدریا را تایید نکرده اند، بهرحال اگر سرنگونی هواپیمای جاسوسی فوق پیشرفته E-11A توسط موشک یا عوامل کشورمان هم انجام نشده باشد. مرگ عامل ترور سرداران نامدار اسلام سلیمانی ، المهندس و مغنیه  بسیار ستودنی و ارزشمند خواهد بود.

  تعداد بازديدها: 2820
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85332
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.