تاريخ انتشار: 19 بهمن 1398 ساعت 23:48:33
یک مصداق جدید برای ردصلاحیت‌ها؛ ارتباط با «مولاوردی»!

شهیندخت مولاوردی در کانالش نوشت: حضرت آیت‌الله شب‌زنده‌دار! به یکی از خانم های محجبه -صد البته با معیار موردنظر جنابعالی-بعد از پیگیریهای فراوان برای درخواست دلایل و مدارک رد صلاحیتش به استناد بند ۱ماده ۲۸قانون انتخابات(و بدون آنکه قصد اعتراض داشته باشد)، از دریچه ای که بر روی درب ورودی تعبیه شده اعلام کرده‌اند: یکی از دلایل ردصلاحیتتان«ارتباط با مولاوردی»ذکر شده است؛ آن هم ارتباطی که اقتضای ذاتی کاری و ماموریتی دو طرف بوده است!!! و دلیل دیگر«مطالبه دیه و ارث برابر زن و مرد»! (بی‌آنکه به درخواست دیگرشان که مطابق قانون برگزاری جلسه با اعضای شورای نگهبان جهت استماع توضیحات و دفاعیاتشان است وقعی نهاده شود!).

در دوره قبل شنیدم‌ صلاحیت یکی از خانم ها را در یکی از استانها صرفا به دلیل داشتن عکس با من رد کرده اند، اما باور نکردم و تا دیروز نمی‌دانستم واقعا و در عمل به یکی از مصادیقی تبدیل شده‌ام که تعدادی را به استناد آن از حق قانونی، انسانی و شرعی «انتخاب شدن» و «انتخاب کردن» محروم می‌کنند! بینی و بین‌الله، تمام‌ کسانی که به استناد این بند صلاحیتشان رد شده است واجد چنین صفاتی‌اند که برمی‌شمارید و یا بینی و بین‌الله، تمام‌ کسانی که صلاحیتشان تایید شده است فاقد این صفات مورد اشاره‌اند؟!، پس تکلیف گناهان‌کبیره‌ای چون دروغ و ریا و مال‌اندوزی غیرحلال و انواع فسادهایی که برخی‌ها را در معرض و مظان سؤشهرت قرار داده و‌ اتفاقا در عِداد تایید شدگان هستند چه می‌شود؟ و تکلیف ما و شما با این روایت امام صادق(ع):
«حرمت مومن از حرمت کعبه بالاتر است»؟! بر ماست این فرموده حق تعالی در قرآن کریم را در همه حال نصب‌العین خود قرار دهیم: پس کسی را که خداوند مدافع او است چگونه انسان به خود جرأت می‌دهد که پرده‌اش را بدرد و رازش را فاش کند یا عیبش را آشکار سازد و یا بی‌دلیل به او تهمت وارد نموده و آبروی او را بریزد و به حیثیّتش صدمه برساند. (سوره حج آیه38)

  تعداد بازديدها: 989
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85439
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.