تاريخ انتشار: 01 اسفند 1398 ساعت 00:53:01
تبلیغات نامتجانس

* سردار حاجی زاده با قرار گرفتن کنار تصویر شهید تهرانی مقدم که باید نماد مقاومت ایران باشد در اظهارات تبلیغاتی مدعی شد مدیران تحول گرا مانند قالیباف می‌توانند مشکل اقتصاد کشور را حل کنند.
* سردار حاجی زاده با توجه به رشته تحصیلی و سوابق کاری قطعا نباید مدعی علم اقتصاد و مدیریت اقتصادی باشد. اما انتظار بود بجای ورود به حوزه غیر قانونی و غیر شرعی تبلیغات انتخاباتی به فهم مردم ایران و خون مسافرین مظلوم بوئینگ احترام گذشته به دلایل ضعف مدیریت پدافند موشکی تحت مدیریتش در سرنگونی هواپیما مسافری می پرداخت.
* حاجی زاده باید لحظاتی را که با بغص در گلو و سخنانی لرزان  در تلاش برای عذر خواهی و بخشش مردم و خانواده کشته شدگان بوئینگ بود را فراموش نکند. فرمانده ارشد نظامی که با فراموشی هزینه سازی ملی که ایجاد کرد به غلط وارد تبلیغات انتخاباتی شده است.
* اینکه فرمانده عالی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چرا در برابر این منکر بزرگ سکوت پیشه می کنند با توجه به حضور صدها و صدها فرمانده در موقعیت های مدیریتی کشور دیگر عجیب نیست ، اما حاجی زاده علی رغم بی تفاوتی و شاید رضایت و ترغیب مدیران ارشدش باید به یاد داشته باشد که ورود نظامیان در تبلیغات انتخاباتی خلاف نص قانون اساسی و فرامین امام خمینی (ره) است.
* ایکاش حاجی زاده که متاسفانه از سابقه مکرر موضع گیری سیاسی و تخریب علیه مرحوم آیت الله هاشمی و رییس جمهور روحانی برخوردار است ، در تبلیغات انتخاباتی قالیباف به جرائم و ارتباط دهها مانند شریفی قائم مقام قالیباف در دوران فرماندهی و مدیریت جناب شهربان و شهردار و بسیاری دیگر هم اشاره می کردند.
* امثال حاجی زاده همواره مدعی تعلق شهدا علی الخصوص از جنس تهرانی مقدم به همه مردم ایران هستند ، یا لااقل در ایام تلاش برای مدیریت بحرانهای اجتماعی - سیاسی شهدا را چنین تعریف می کنند. اما ایکاش تصاویر شهدایی مانند تهرانی مقدم و سلیمانی که می توانند و باید تبلور اراده و غیرت ملی ایران باشند را چنین خرج امور حقیر مانند تبلیغات انتخاباتی نکرده و نکنند . تا شاید ما نیز ناچار نباشیم تخلفات جناب شهربان و شهردار را به پای شهدای معظمی مانند تهرانی مقدم ایران و ایرانی بنویسیم.
* لباس سربازی در تمامی ادیان و مکاتب و نظامهای حکومتی و اجتماعی مظهر ایثار و فداکاری خالصانه شناخته می شود. شاید به همین دلیل لباس سربازی را در هیچ فرهنگ و نظام سیاسی برای امور جناحی و انتخاباتی هزینه نمی کنند. شاید خدمتگذاری و جانبازی خالصانه است که سرباز را لایق نماد سرباز گمنام می دانند و همه به افتخار در برابرش تعظیم و تکریم می کنند. شاید به همین دلیل تنها سرباز شایسته تقدیر و تشیع با پرچم کشور است.
* ایکاش امثال حاجی زاده قدر و ارزش نوکری در لباس سربازی را بیش از پیش پاس داشته و لباس سربازی و تصویر شهدای معظم را چنین در قربانگاه سیاست بازی تبلیغات انتخاباتی بی اجر و مزد نمی کردند.

  تعداد بازديدها: 2654
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85523
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.