تاريخ انتشار: 03 اسفند 1398 ساعت 23:11:50
آمریکایی و اسرائیلی نیستند

* دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از کشف سه انبار احتکار ۷۰۰ هزار ماسک خبر داد.
* ماسک ۴۱۰ تومانی به مردم مستعصل و مضطرب سرگردان در داروخانه توسط دلالان تا ۲۸ هزار تومان فروخته می شود.
* هنوز دور باطل تکذیب و تائید تمامی ندارد. معابر مرزی مسدود عراق هنوز تکذیب می شوند مسافرین ورودی از ایران در فرودگاههای ترکیه ، عراق و .... مورد آزمایش قرار می گیرند، تعداد افراد مبتلا یا مشکوک در حال افزایش و همزمان تکذیب می شوند.
* دیروز اخبار کرونا در سایه تبلیغات انتخابات دیده نمی شد و امروز تصمیم به عدم اطلاع رسانی آمار انتخابات در سایه کرونا قرار داده شده است.
* دادستانی در اقدامی بامزه هشدار می دهد که با شایعه پراکنان کرونایی در فضای مجازی برخورد می کند، هشدار داده مواردی که با اخبار رسمی تطابق نداشته باشد به عنوان شایعه و نشر اکاذیب محسوب می‌شود. با منتشر کنندگان این گونه اخبار برخورد لازم انجام می‌شود. دادستانی باید از شایعات به واقع تبدیل شده هم بگوید مثل شایعه ورود کرونا به ایران در دو هفته گذشته و تکذیب پی در پی که انجام شد تا کشور به فوت مبتلایان در شهر قم رسید. دادستانی  جز خدمت به مردم وظیفه و مسئولیتی نداشته و ندارد.
* باید همه بدانند که محتکران این روزهای ماسک آمریکایی و اسرائیلی نبوده و نیستند .ایرانیان مسلمان و مسلمان زاده هستند و شاید اهل و ساکن قم هم باشند. اینکه چرا با تمام توان نان به خون وحشت و استیصال مردم شهر و کشورشان می زنند حتما نیازمند مطالعه جامعه شناختی است که قطعا انجام نخواهد شد.
* استاندار تهران در شب انتخابات تاکید کرد با توجه به استعلام ماشینی هویت رای دهندگان آمار و ارقام شرکت در انتخابات یک ساعت پس از اتمام زمان رای گیری اعلام خواهد شد. ادعایی که در اواخر ساعات انتخابات، تغییر و استاندار تاکید کرد آمار و ارقام استان تهران اعلام نمی شود و در صورت نیاز توسط وزارت کشور اطلاع رسانی خواهد شد.
* فضای مجازی در پرهیز از اطلاع رسانی ۲۴ ساعته ستاد انتخابات مدعی است میزان مشارکت تهران و برخی مراکز استانها بین ۱۷٪ تا حداکثر ۳۰٪ می باشد که با نظر سنجی های مختلف قبل از انتخابات همخوانی دارد. شاید در سکوت مراجع رسمی به عنوان نتیجه انتخابات باز نشر داده می شود.
* سکوتی که در مورد آمار آسیب دیدگان وقایع آبان شاهد بودیم. سکوتی که هر روز به انتشار آمار، خبر سازی و تحلیلهای جدید منجر می شود. چه دادستان از برخورد شدید بگوید چه به سکوت بگذراند.

  تعداد بازديدها: 2601
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85549
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.