تاريخ انتشار: 18 اسفند 1398 ساعت 21:59:01
دشمنان ایران اسلامی

* کانال خبری آزاد امروز نوشته مگر روحانیون که خود را نمایندگان خدا بر روی زمین می دانند نمی گفتند سه در از درهای بهشت در قم باز می شود ، چرا به جای پناه گرفتن در قم به هتل های ساخت محمد رضا شاه در کیش پناه برده اند؟
* گروهک سیاه نفاق نمی داند که ما بندگان خدا به نص آیات قرآن که فرمود إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ همه می توانیم علی السویه قُلْ إِنَّمَا أَنَا بَشَرٌ مِثْلُكُمْ  با اتکا بر سبقت در تبعیت از فرامین الهی برترین و شایسته جانشینی باریتعالی باشیم که فرمود إِنِّي جَاعِلٌ فِي الْأَرْضِ خَلِيفَةً پس بر خلاف درک ناقص اندیشه سیاه نفاق موقعیت مذکور منحصر به هیچ کس نبوده و نیست.
* دستگاه دورغ پرداز گروهک سیاه نفاق هنوز نمی داند که حجاج مشرف به مکه مکرمه برای تکمیل اعمال عمره باید همزمان گرد کعبه ، مقام ابراهیم و مدفن حضرت اسماعیل سلام الله علیهما طواف کنند منزلتی که برای تمامی اولیاء ، اوصیاء و بندگان صالح خدا جاری است که فرمود قُلْنَا لِلْمَلَائِكَةِ اسْجُدُوا لِآدَمَ فَسَجَدُوا انسان محبوب باریتعالی باید که مسجود همه باشد.
* دستگاه سیاه تبلیغی امثال گروهک نفاق نمی داند کیش و بسیاری از مناطق ایران چیزی جز حاصل تلاش و دسترنج دهه های ۹۰ - ۷۰ جوانان کشورمان نیست هر چند در هیچ کشوری داشته ها و سرمایه های ملی به نام اشخاص نوشته و خوانده نمی شود.
* متاسفانه برخی عناصر داخلی نیز پا به پای لشکر تبلیغات سیاه بیرونی بیکار نبوده و برای ناکارآمد جلو دادن حاکمیت و دولت از هیچ اقدامی فرو گذار نمی کنند ، که فرمود نیش عقرب نه از ره کین است ، اقتضای طبیعتش این است . عناصری [...] که قطعا باید به عنوان بخشی از عوامل تکثیر ویروس کرونا در کشورمان شناخته و مورد محاکمه قرار گیرند.
* متاسفانه پس از مقاومت و کارشکنی جاهلانه برخی حضرات که به حفظ مراکز و مراسم جمعی اصرار داشتند اینک شاهد اقدام مردم در مسدود سازی خود سرانه یا خودجوش ورودی شهرها هستیم ، که اگر کنترل نشود می تواند آغاز نوعی از هرج مرج طلبی ناشی از وحشت سرایت آلودگی باشد . قرنطینه ابتدایی و محدودی که اگر بدون مواجهه با مقاومت و کارشکنی عوامانه در شهر قم و اماکن مقدس بسیار پر تردد اعمال شده بود امروز شاهد وقوع فجایع دیگر نبودیم.
* علم الهدی امام جمعه مشهد این هفته نیز در عملی غیر معمول متنی تحت عنوان خطبه نماز جمعه منتشر کرد . علم الهدی ضمن تشکر از همه عوامل درگیر در مهار کرونا طبق روال تمام خطبه های سال های گذشته ، دولت را مورد حمله و تخریب قرار داد گویی قادر به قبول این مفهوم ساده نیست که تمامی ارکان فعال در مبارزه با کرونا بخشی از دولت و تحت مدیریت ستاد کرونا به ریاست دولت مورد تخریب فعالیت می کنند.
* امام جمعه مشهد چون تولیت آستانه مقدسه قم در خطبه بی نماز مدعی است تعطیلی یا اعمال محدودیت در فعالیت برخی مراکز مذهبی و فرهنگی نشان از ضعف مدیریت فرهنگی و اقتصادی دولت دارد . بی آنکه امام جمعه مشهد درک کند بیش از ۹۹ کشور با درصد ابتلاء بسیار کمتر از ایران به کرونا و علی رغم برخورداری سهل الوصول به تجهیزات و امکانات بسیار فراتر از کشورمان با اتکاء بر دانش و تجربه ی بشری و بی توجه به خرده فرمایشات امثال ایشان از اولین لحظه به اعمال شدیدتریت انواع محدودیت اقدام کردند.
* سخنان بغض آلود علم الهدی باعث گردید دیروز مکرر به یاد و خاطره ی مرحوم حضرت آیت الله سید مهدی عبادی امام جمعه شریف سابق مشهد باشم . روحانی وارسته و پاک نهادی که با خصال بسیار از افتخار پدری دو شهید غیرتمند برخوردار بود . امام جماعتی شریف که اقامه نماز به امامتش برخلاف این روزها بسیار عزیز و فرح بخش بود.
* ستاد هماهنگی نماز جمعه و جماعات پس از اعلام تعطیلی نماز جمعه ، متاسفانه با سه هفته تاخیر غیر قابل قبول ، بالاخره طی روز گذشته در اقدامی پسندیده و شرعی ، تعطیلی موقت اقامه نماز جماعت در مساجد را هم اعلام کرد تا مانع از گسترش کرونا از طریق تجمع در مساجد گردد . ستاد نماز هم قطعا باید پاسخگوی تعلل منجر به گسترش ویروس خطرناک و قابل تکثیر و انتقال کرونا باشد.
* علم الهدی در خطبه بی نماز نوشته ضعف مدیریت فرهنگی و اقتصادی کشور باعث تعطیلی اماکن مذهبی شده است ، گویی هنوز نمی پذیرد که نیویورک تا لندن و توکیو تا ونیز هم برای ممانعت از گسترش کرونا تمامی فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی تا اقتصادی و حتی سیاسی را تعطیل کردند . نمی پذیرد اقتصاد جهانی تا جمعه متحمل بیش از ۲.۵ تریلیون دلار زیان شده است.
* اما امثال علم الهدی باید در برابر مردم توضیح دهند که ۸۰۰ امام جمعه با قرائت بیش از سه میلیون خطبه طی چهل سال گذشته چه دستاوردی برای ایران اسلامی داشته و دارند؟

  تعداد بازديدها: 2618
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85679
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.