تاريخ انتشار: 23 اسفند 1398 ساعت 00:20:35
تهاجم یکپارچه حداکثری

* وقتی دوشنبه از عناد و کینه ورزی صدا و سیما در تخریب رییس جمهوری که باید با تمام توان درگیر مدیریت پیچیده و بسیار دشوار فضای کرونا باشد نوشتم واقعا تصورم تنها از عناد [ ...] مدیریت عالی تلویزیون با انتخاب و منتخب مردم بود.
* مدیران عالی تلویزیون علی الظاهر به دلیل نه بزرگ حداقل ۸۰٪ - ۷۵٪ مردم به تبلیغات انتخاباتی آشفته و درهم است ، طوری که قادر به خلاصی ار دایره کور رنگی نیست ، تلویزیونی فاقد اعتباری که این روزها به ذلت تیولداری خانواده های وابسته و قدرت مداری مانند [...] و جریانات فکری همسو شناخته می شود.
* اما دروغ پردازی و شایعه سازی تخریبی همان برنامه علیه رییس جمهور و دولت ابتدا از زبان [...] و سپس با تیتر سازی سیاه روزنامه های همسو ، صبح امروز (پنج شنبه) که یکدست و همصدا مورد حمایت و تبلیغ قرار می دادند چیز جدیدی نیست.
* ویروسی کشنده با پنهانکاری برخی مدیران عالی رتبه و همراهی تلویزیون آرام آرام وارد کشورمان شد و امروز ایران را با نرخ بالای مرگ کرونایی در اختیار دارد ...
* جریان مطبوعاتی روزنامه های صبح امروز ضمن قهرمان سازی از رئیسی ، یکصدا روحانی درگیر صدها مشکل و معضل لاینحل دائمی و تشدید شده کرونایی را کوبیدند تا شاید همه بدانند برای انتخابات بعد باید توبه کرده پای صندوق ایستاده باشند ...
* روحانی قبل از اینکه منتخب مردم باشد در نهایت آرامش و آسایش روز و شب می گذراند و حالا باید نیابتا حتی پاسخگوی پنهانکاری یا استقبال امثال فرمانده پدافند غیر عامل و مدیران تلویزیون و برخی دیگر از ورود کرونا به کشور باشد.
* امروز در شرایطی که حتی اعلام آمار چند ده هزار میلیارد تومانی هزینه کردِ کرونایی دولت ظرف چند روز گذشته در تلویزیون کشور جایی ندارد ، شاهدیم که بارها وعده توزیع احتمالی ۲۰-۱۰ میلیارد تومان توسط برخی نهادها به خانواده های کم توان چگونه بزرگ نمایی و مکرر بر صفحه تلویزیون می نشیند.
* بهرحال رئیسی می تواند با استناد به ابلاغیه برخورد با شایعه که سه شنبه صادر کرد روزنامه های دارای تیترهای مبتنی بر تخریب و شایعه را احضار و مورد برخورد قرار دهد ...
* موفقیت فرماندهی ستاد ملی کرونا در گرو امکان اعمال مدیریت عالی مستقیم متمرکز بر قوای سه گانه و نیروهای مسلح است ، امکانی که حتی در جنگ کرونا به رئیس جمهور تفویض نشده و نخواهد شد ، موقعیتی که در غالب کشورها به استثناء چند کشور خاص مانند انگلیس در اختیار بالاترین مقام سیاسی منتخب مستقیم مردم قرار دارد.

  تعداد بازديدها: 2722
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85718
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.