تاريخ انتشار: 24 اسفند 1398 ساعت 23:59:28
مسئولیت گریزی

✍️رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد اگر بی توجهی به قرنطینه خانگی و شرکت در تجمعات ادامه پیدا کند روند ابتلا به کرونا تصاعدی خواهد بود نکته جدی که معاون وزیر بهداشت نیز به عنوان پیک اصلی بیماری مورد اشاره قرار داد یکی از پزشکان متخصص عفونی هم از تجمعات به قتل عام خودخواهانه و عملیات انتحاری نام برد.
✍️بالاخره دیروز(جمعه) اقامۀ نماز جماعت و برنامه‌های فرهنگی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و شاهچراغ تا اطلاع ثانوی توسط تولیت آستان کم لم یکن اعلام شد در عین حال مدیرکل تبلیغات اسلامی قم اظهار کرد تصمیم برای تعطیلی مساجد قم به ائمه جماعات واگذار شده و اجباری در این خصوص اعمال نخواهد شد. متاسفانه یکی از مداحان مشهور هم با انتشار فیلم برپایی مراسم مداحی به سبک معمول ضمن اعتراض به برگزار نشدن مراسم مذهبی بابت کرونا اظهار کرد منو از مریضی می‌ترسونن من بدون روضه مریضم یعنی مردم برای تعطیلی محل‌های تجمع امیدوار نباشند.
✍️تلویزیون ضمن زیر نویس لزوم پرهیز از سفر ، عدم شرکت در تجمعات و خانه نشینی متاسفانه روزانه دهها بار در حماقت تبلیغاتی مردم را برای مراجعه و خرید با تخفیف از فلان فروشگاه زنجیره ای ترغیب می کند.
✍️آیت‌الله العظمی سیستانی به محض اعلام اخبار ویروس کرونا بی هیچ ابهامی بر ضرورت حفظ جان مومنان به عنوان اوجب واجبات تاکید و حضور در نماز جماعت و مراسم مذهبی در ایام شیوع کرونا را اکیدا ممنوع اعلام فرمود.
✍️شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه هنوز در مورد مسئولیت افرادی که با تصمیمات خود سرانه و غلط عامل ایجاد امکان تجمع مردم و انتشار ویروس بوده و هستند ساکتند.
✍️برخی علی رغم علم به عدم تفویض اختیار توسط مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا همچنان رئیس جمهور را مسئول پاسخگویی عملکرد سه قوه و نیروهای مسلح دانسته و به شدت در اولویت حمله و تخریب می دانند.
✍️متاسفانه تعداد فوت شدگان مسمومیت ناشی از مصرف نوشیدنی های الکلی یکی از شهرها نسبت به تعداد فوت شدگان ناشی از ابتلا به کرونای پیشی گرفت ، مقامات مذهبی ، فرهنگی و سیاسی استانی که باید پاسخگوی چهل سال بودجه های صرف شده و ریاست شان و فلسفه وجودیشان باشند ساکتند.
✍️دادستان کل کشور علی رغم دستور ابلاغی رئیس قوه قضائیه برای برخورد با دروغ پراکنی و شایعه سازی کرونایی هنوز هیچ روزنامه ، شبکه خبری و فردی را به دلیل انتساب دروغ و شایعه پراکنی علیه رئیس جمهور و دولت احضار و مورد برخورد قرار نداده است . علی الظاهر ... اهانت ، توهین ، تحقیر ، تهمت و افترا بستن به رئیس جمهور و دولت جایز و شاید لازم است.
✍️پس از اظهار نگرانی متقابل و ابتدایی آمریکا از ویروس کرونای ووهانی چین و حالا ابراز نگرانی یکی از مقامات چینی از کرونای آمریکایی اینجا هم برخی مانند مسئولین در ستاد جنگهای نوین و پدافند غیر عامل بر طبل احتمال جنگ میکروبی کوبیدند ، بی آنکه درک کنند کرونا ۱۴۵ کشور را مبتلا و تا عمق خانه ترامپ هم ورود کرده است . اما مدعیان مذکور در کشورمان در صورت اصرار باید به سوالات بسیاری در مورد مسئولیت های رها شده پاسخگو باشند.
✍️نباید سلسله مراتب نظامی به جرم کوتاهی ، تعلل ، بی تفاوتی یا ناتوانی در شناخت و مقابله به موقع و موثر با حمله میکروبی ادعایی در حال پاسخگویی به دادگاه نظامی باشند؟
✍️خبر اعلام تاخیر یکساله در انتخابات شوراهای شهر برای ممانعت از در معرض ابتلا قرار گرفتن مردم توسط دولت انگلیس واقعا لذت بخش بود . چنانکه اعلام برگزاری نشست گروه هفت در نوع خود خبر جالبی است.
✍️برخی روحانی نماهای دین گریز طی این مدت بر طبل کرونا ناشی از بی ولایتی ، گناه عمومی و حتی صندوق انتخابات گریزی مردم ایران کوبیدند . همانطور که برخی فرماندهان... پس از شکست فاجعه بار عملیات های والفجر مقدماتی و والفجر یک و برخی دیگر در نهایت قساوت و بی رحمی با حضور در صبحگاه دوکوهه نتیجه خونین طرحهای مملو از ساده لوحی ، ... را به حس غرور چند ده هزار شهید ، جانباز و رزمنده مظلوم بسیجی مرتبط دانستند
✍️ما بسیجیان سوخته و سوگوار همرزمان مان نیز روزها و شبهای سردِ گردان را در مذمت روح آلوده به غرورمان اشک ریخته و استغاثه کردیم.

  تعداد بازديدها: 2584
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85732
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.